El jutge de guàrdia de Manresa ha dictat aquest dijous al matí l'ingrés a presó del jove de 18 anys que dimecres va ser detingut al carrer Pompeu Fabra de la capital del Bages després que la Policia Local el denunciés per trencar l'ordre de confinament i comprovés que tenia 16 denúncies i imputacions per la mateixa causa en els darrers dies.
D'aquesta manera, aquest jove és el primer manresà que ingressa a presó per un delicte reiterat de desobediència a l'ordre de confinament des que ha entrat l'estat d'alerta pel coronavirus.
[noticia]90151[/noticia]
Primer manresà que entra a presó per trencar reiteradament l'ordre de confinament
Societat
Es tracta d'un jove de 18 anys que va ser detingut dimecres i que acumulava 16 denúncies i imputacions per aquesta causa
ARA A PORTADA
-
-
Política El ple de Manresa tomba la creació d'una comissió d'anàlisi sobre l'homicidi de Vilajosana Pere Fontanals
-
Política Junts demana explicacions per una subvenció a la Fundació Sallar pels seus vincles amb l'entramat de la DGAIA Pere Fontanals
-
Política Manresa aprova les bases dels ajuts de gairebé sis milions per rehabilitar el Centre Històric Pere Fontanals
-
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
09 d’abril de 2020 a
les 20:58
Actualitzat el
09 d’abril de 2020 a les
21:02
Et pot interessar
-
Societat
L'Església Ortodoxa d'Ucraïna atorga la seva medalla d'honor a Sor Lucía Caram
-
Societat
Navàs clou les primeres jornades Escorça amb la inauguració del Parc de les Dones del Tèxtil
-
Societat
Sant Vicenç de Castellet prepara una setmana d'activitats dedicada a la gent gran
-
Societat
Castellbell i el Vilar inicia la renovació de la xarxa municipal d'abastament d'aigua
-
Societat
Sant Joan de Vilatorrada tallarà el carrer Major per la Setmana de la Mobilitat
-
Societat
La façana de l'Ajuntament de Manresa s'il·luminarà de blau pel Dia Mundial de la Retina
