La setmana jove de Sallent ha comptat amb una participació de gairebé 400 persones en les activitats organitzades del 8 al 14 de maig. Una xifra molt positiva que any rere any s'intenta incrementar des de La Turbina, l'àrea de joventut de l'Ajuntament.
El regidor de joventut, Jonatan Caro, valora molt positivament aquesta jornada i afirma que és essencial donar suport a les necessitats juvenils i fer més compromesa la població jove amb la vila de Sallent.
Al llarg de la setmana s'han dut a terme diferents activitats tant lúdiques com esportives. Els tornejos de vòlei platja i futbol van comptar amb la participació d'un centenar de joves repartits en equips de mínim 4 persones.
El joc de nit de divendres va ser l'activitat estrella de la setmana amb un total de 20 equips d'entre 6 i 12 joves i uns 25 voluntaris. L'equip guanyador va ser el número 19 amb 85 punts seguit per l'equip número 1, amb 84 punts. L'activitat va concloure amb un sopar a Contramestres on es van donar els obsequis als guanyadors.
Dissabte es va organitzar una jornada participativa amb vermut i DJ on els joves van poder fer les seves propostes i aportacions a la Regidoria de Joventut mitjançant una dinàmica de pòstits.
Com a novetat d'enguany, Sallent va acollir el reconegut cantant Ramon Mirabet, que va oferir un concert gratuït per a tots els públics a la plaça de la Pau. I diumenge, es va organitzar un Làser Tag, una proposta innovadora on hi van participar un total de 60 joves.
ARA A PORTADA
-
Del Bloody Mary al coulant: el tomàquet inspira el sopar de temporada d'estiu a Manresa Pere Fontanals
-
-
«He arribat a un punt de bloqueig mental: ja no podia continuar exercint el lideratge» Pere Fontanals
-
-
Lerato Pagés, sisena dels 100 metres tanques a l'Europeu sub23 amb marca destacada a semifinals Pere Fontanals
Publicat el 16 de maig de 2017 a les 16:32
Actualitzat el 16 de maig de 2017 a les 16:34
Et pot interessar
-
Societat Afectacions de trànsit en un tram del passeig del Riu, dissabte i diumenge
-
Societat Talls de trànsit puntuals al carrer Camp i Fabrés, la nit de diumenge a dilluns
-
Societat El Centre Residencial La Llum celebra 23 anys amb una setmana d'activitats lúdiques i comunitàries
-
Societat Endesa modernitza la xarxa elèctrica de Sant Feliu Sasserra
-
Societat El Meteocat confirma un esclafit al Bages
-
Societat Els 8 refugis climàtics de Manresa per superar la calor