Protecció Civil ha demanat evitar activitats en zones marítimes, així com en espais amb arbres, parcs i jardins a les ciutats, davant d'una situació "complicada", segons el depatament d'Interior.
El comitè també ha demanat "precaució" amb la conducció de vehicles, de cara al temporal que afectarà, sobretot, dilluns, dimarts i dimecres de la setmana que ve.
És poc freqüent patir un temporal d'aquestes característiques el mes de gener i segons la directora de Protecció Civil, Isabel Ferrer, donarà lloc a fenòmens meteorològics "força extrems".
Protecció Civil demana evitar activitats marítimes i en zones d'arbres
Protecció Civil alerta de fenòmens meteorològics "força extrems" a partir d'aquest dilluns
ARA A PORTADA
Publicat el 19 de gener de 2020 a les 19:34
Et pot interessar
-
Societat Manresa impulsa la 1a Jornada Ciutat, Salut i Clima per abordar l'impacte del canvi climàtic en la salut de les persones
-
Societat Manresa il·luminarà de vermell la façana de l'Ajuntament pel Dia Internacional de l'Hemocromatosi
-
Societat Sant Fruitós denuncia un abocament incontrolat de residus a la zona esportiva de Torroella de Baix
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa al carrer Joan Fuster, a la cantonada amb la carretera del Pont de Vilomara
-
Societat Restriccions de trànsit als barris de Sagrada Família i Valldaura durant les seves festes
-
Societat Aquest divendres comencen unes obres d'Aigües de Manresa al camí dels Corrons