Un conductor, de 60 anys i veí de Terrassa, ha donat positiu penal d'alcohol mentre conduïa per la C-1411z, la carretera d'entrada a Manresa pel Pont Vell, després de quadruplicar el màxim permès per llei amb un resultat d'1,02mg/l en aire espirat.
Els agents de la Policia Local de Manresa li han fet la prova després d'aturar-lo, aquest dijous a 2/4 de 6 de la tarda, i comprovar que presentava una simptomatologia compatible amb el consum d'alcohol.
Els agents han instruït diligències policials com a presumpte autor d'un delicte contra la seguretat del trànsit.
Quadruplicava l'índex màxim d'alcohol permès conduint a l'entrada de Manresa pel Pont Vell
La Policia Local li ha realitzat la prova després d'aturar-lo i comprovar que presentava simptomatologia alcohòlica
ARA A PORTADA
Publicat el 04 de març de 2021 a les 20:28
Et pot interessar
-
Societat Manresa impulsa la 1a Jornada Ciutat, Salut i Clima per abordar l'impacte del canvi climàtic en la salut de les persones
-
Societat Manresa il·luminarà de vermell la façana de l'Ajuntament pel Dia Internacional de l'Hemocromatosi
-
Societat Sant Fruitós denuncia un abocament incontrolat de residus a la zona esportiva de Torroella de Baix
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa al carrer Joan Fuster, a la cantonada amb la carretera del Pont de Vilomara
-
Societat Restriccions de trànsit als barris de Sagrada Família i Valldaura durant les seves festes
-
Societat Aquest divendres comencen unes obres d'Aigües de Manresa al camí dels Corrons