Per segon dia consecutiu el Bages ha registrat temperatures màximes superiors als 40ºC i les prediccions assenyalen que l'onada de calor s'allargarà fins a dijous o divendres, amb màximes que poden arribar a ser més altes encara. Artés, que diumenge va arribar als 40,2ºC, s'ha acostat als 41ºC aquest dilluns (40,9ºC).
Aquest dilluns, però, tres estacions més de la comarca han arribat als 40ºC. De la xarxa catalana Meteocat, Cardona i Sant Salvador de Guardiola han arribat als 40,5ºC, i de l'estatal AEMet, Balsareny ha marcat 40ºC.
[intext1]
A Castellnou de Bages (Meteocat) la màxima ha estat de 39,7ºC i a l'estació de la Culla de Manresa (AEMet), de 39,6ºC. Ja lluny d'aquests registres, a Moià han arribat a 35,5ºC i a Monistrol de Montserrat, a 33,9ºC.
La predicció per als propers dies apunta que la calor podria arribar a ser encara més intensa dimarts, dimecres i dijous, i a partir de divendres aniria a la baixa, però no de forma sobtada.
[intext2]
Quatre estacions del Bages superen els 40ºC i Artés s'apropa als 41ºC
Per segon dia consecutiu, les màximes se situen per sobre d'aquesta temperatura a la comarca
ARA A PORTADA
Publicat el 21 d’agost de 2023 a les 15:57
Et pot interessar
-
Societat L'Ajuntament de Manresa inicia la nova senyalització horitzontal vinculada a la pacificació del Guimerà
-
Societat Els veïns de Pineda de Bages esclaten pels constants talls de llum
-
Societat Tall de trànsit al carrer Llussà de Manresa, divendres
-
Societat Restablert el trànsit a la cruïlla del carrer Lluís Millet amb el Camí Vell de Santpedor
-
Societat La Plataforma per les Pensions denuncia la manca de resposta de la Generalitat
-
Societat Desnonen a Manresa una família vulnerable malgrat el diagnòstic de discapacitat del pare