Per segon dia consecutiu el Bages ha registrat temperatures màximes superiors als 40ºC i les prediccions assenyalen que l'onada de calor s'allargarà fins a dijous o divendres, amb màximes que poden arribar a ser més altes encara. Artés, que diumenge va arribar als 40,2ºC, s'ha acostat als 41ºC aquest dilluns (40,9ºC).
Aquest dilluns, però, tres estacions més de la comarca han arribat als 40ºC. De la xarxa catalana Meteocat, Cardona i Sant Salvador de Guardiola han arribat als 40,5ºC, i de l'estatal AEMet, Balsareny ha marcat 40ºC.
[intext1]
A Castellnou de Bages (Meteocat) la màxima ha estat de 39,7ºC i a l'estació de la Culla de Manresa (AEMet), de 39,6ºC. Ja lluny d'aquests registres, a Moià han arribat a 35,5ºC i a Monistrol de Montserrat, a 33,9ºC.
La predicció per als propers dies apunta que la calor podria arribar a ser encara més intensa dimarts, dimecres i dijous, i a partir de divendres aniria a la baixa, però no de forma sobtada.
[intext2]
Quatre estacions del Bages superen els 40ºC i Artés s'apropa als 41ºC
Per segon dia consecutiu, les màximes se situen per sobre d'aquesta temperatura a la comarca
ARA A PORTADA
Publicat el 21 d’agost de 2023 a les 15:57
Et pot interessar
-
Societat Reobertura parcial del carrer Lluís Millet amb trànsit en un sol sentit
-
Societat Tall de trànsit al passatge Ribera, dilluns al matí
-
Societat Dilluns al matí es tallarà el trànsit als carrers Coll de Jou, Verge de les Angusties i Montsec
-
Societat Dilluns es restablirà el doble sentit de circulació al carrer Sant Antoni Maria Claret
-
Societat El Bages reprendrà l'Ecorail l'any 2027 per les antigues vies de potassa de Sallent
-
Societat El programa USènior d'UManresa obre el curs animant a fer servir les matemàtiques per entendre el món