L'Audiència Provincial de Barcelona jutjarà el proper dimarts quatre homes que tenien una plantació de marihuana in door en un xalet de la urbanització River Park del Pont de Vilomara. Tots quatre poden ser condemnats a 2 anys i 9 mesos de presó. Un d'ells, s'enfronta a una petició de 3 anys més de presó per distribució de billets falsos.
Els fets es remunten al primer semestre de 2021 quan agents dels Mossos d'Esquadra varen entran en el xalet i van trobar 635 plantes de marihuana en fase de creixement en tres estances de la planta baixa, plantes per a assecar-se en una habitació de la primera planta, i cabdells preparats per a la seva venda en una furgoneta que tenien estacionada a la finca.
Entre tot el material confiscat, la Fiscalia valora que els acusats haurien obtingut un total d'11.025 euros. A l'entrada, els agents també van intervenir nombrós material per al cultiu, il·luminació i creixement de les plantes, i van observar una instal·lació elèctrica connectada al llum del carrer per no haver de pagar-la.
Finalment, la policia també va trobar en el cotxe d'un dels acusats 57 bitllets falsos de 50 euros, preparats per fer-ne la seva distribució. Els Mossos també van intervenir quatre vehicles que, segons van considerar, havien estat adquirits amb els beneficis obtinguts amb cultius anteriors.
Per tot plegat, la Fiscalia demana per a cadascun d'ells una condemna de 2 anys i 9 mesos de presó i una multa de 20.000 euros per un delicte contra la salut pública i de defraudació de fluid elèctric, i per al que tenia els bitllets falsos, 3 anys més de presó i 2.000 euros més de multa.
[naciomanresa]
Quatre veïns del Pont de Vilomara s'enfronten a 2 anys i 9 mesos de presó per una plantació de marihuana
Un d'ells pot ser condemnat a 3 anys més de presó per distribució de bitllets falsos
ARA A PORTADA
-
L'Abadia de Montserrat estrena una il·luminació amb més de 40 metres de lluminàries d'alta eficiència Redacció
-
-
Una coneguda empresa del Bages, condemnada a indemnitzar un treballador amb 7.500 euros per humiliar-lo Pere Fontanals
-
Les obres del Parc Tecnològic del Bages avancen i Manresa i Sant Fruitós en celebren el progrés Pere Fontanals
-
La Cavalcada de Reis de Manresa es renova del tot i dobla pressupost per créixer amb força Pere Fontanals
Publicat el 03 de febrer de 2024 a les 16:05
Et pot interessar
-
Societat
Súria inicia la instal·lació dels nous contenidors tancats i fixa el 24 de novembre com a data clau
-
Societat
Sant Fruitós renova la flota amb tres noves escombradores per reforçar la neteja viària
-
Societat
Nova senyalització a la cruïlla dels carrers Bruc, Era Esquerra, Martí Julià i Prudenci Comellas
-
Societat
Súria impulsa millores energètiques i climàtiques als seus centres escolars públics
-
Societat
La Capella del Rapte completa el seu procés d'enjardinament
-
Societat
HP dona 9.600 euros a l'escola Jeroni de Moragas per instal·lar un projector interactiu inclusiu
