A Manresa hi viuen més de 450 nascudes a Bolívia i fa dos anys un grup van començar a trobar-se per crear una associació. Les activitats que han dut a terme des del seu naixement han estat l'organització de tornejos de futbol, la Rua del dia de la mare boliviana i moltes d'altres. En els últims temps s'han dedicat a difondre les danses tradicionals bolivianes. Assagen molt i actuen a diferents fires i festes arreu de Catalunya. En aquesta activitat es tindrà l'oportunitat de conèixer els membres de l'associació, conversar amb ells i assistir a un dels seus assajos.
Quan quedem? Dissabte 16 de juliol a les 16.00h
Durada aproximada: 3 hores i 30 minuts
Lloc de trobada: Estadi El Nou Congost
Col·labora: Associació de Bolivians de Manresa
Preinscripcions a partir del 20 de juny!
Per preinscriure-us només cal trucar a Òmnium Cultural del Bages, al tel. 93 872 63 21 de 9h a 14h o de 19.30h a 20.30h o que envieu un correu electrònic a quedembages@omnium.cat.
ARA A PORTADA
-
Societat Manresa desplega un pla de xoc sense precedents per transformar el Centre Històric Pere Fontanals
-
Societat Comencen les obres de la rotonda que connectarà l'avinguda de l'Esport amb el passeig del Riu Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Els Tirallongues conviden la ciutadania a acompanyar-los al Concurs de Castells Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Quatre castells de frontera del Bages seran l'escenari dels Aplecs de Patrimoni obert d'aquest octubre Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Un centenar de persones homenatgen a Manresa els milicians de la Columna Terra i Llibertat Pere Fontanals
Publicat el
11 de juliol de 2011 a
les 19:30
Et pot interessar
-
Societat
Sant Fruitós celebrarà la Setmana de la Mobilitat amb una tarda per a practicar i decorar la bicicleta
-
Societat
Sant Fruitós posa en marxa Veïnes del Món per fomentar la cohesió i el diàleg intercultural
-
Societat
Fonollosa subhasta quatre parcel·les edificables a Canet de Fals
-
Societat
L'Ateneu Popular La Sèquia projectarà «No Name Ceuta» i reflexionarà sobre la solidaritat migrant
-
Societat
L'Hospital Sant Andreu de Manresa, reconegut amb el nivell Argent per la seva tasca contra el tabac
-
Societat
S'amplia l'àrea pavimentada a l'entorn del Cobert de la Màquina de Batre de Sant Fruitós
