Quinze joves entre els 18 i els 40 anys s'enfrontaran aquest dissabte 13 de novembre al The First Orator Competition, que organitza la Jove Cambra Internacional de Manresa, a l'Auditori Plana de l'Om de la Fundació Caixa Manresa (plana de l'Om, 5 de Manresa) entre les 11 i les 13.30 hores.
El guanyador/a del concurs s'emportarà com a premi un netbook per gentilesa de Remsa, llibres de pronuncia de Cambridge University Press, un guardó i un diploma lliurat per la Jove Cambra Internacional de Manresa.
El tema que s'ha escollit és "Nosaltres sabem el preu, però coneixem el valor?". La durada del discurs no podrà ser inferior a 5 minuts ni excedir els 7 minuts. L'orador no podrà fer servir cap altre element o objecte que no pugui portar sobre sí mateix i no es podrà utilitzar cap suport extern com ara vídeos, animadors, pissarres, etc.
El jurat està format per Miquel Angel Castillo, profesor d'anglès de l'Escola Oficial d'Idiomes de Manresa i guanyador del premi John McDowell del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya l'any 1999, amb el projecte "A journey across a great new nation: Europe"; Jordi Girabal, professional reconegut del món del teatre que ha traduït diverses obres com la darrera que ha tingut molt èxit "Deixeu-me un tenor" (Lend me tenor) de Ken Ludwing; Ian Miller, nascut a Mascheter i professor a Manresa d'anglès des de fa 42 anys; Martina Blazkova de JCI Londres i Toma Mihailovic de JCI Serbia. També comptarem amb la presència del Millor Orador del Món de l'any 2009, el lleidatà Jordi Plens i el Millor Orador Nacional de l'any 2010, l'igualadí Jaume Catarineu.
Quinze joves participen al 1r concurs d'oratòria en anglès
L'acte organitzat per la JCI Manresa se celebra aquest dissabte
ARA A PORTADA
-
Ramon Bacardit denuncia per delicte d'odi els cartells apareguts durant la Fira de l'Aixada Pere Fontanals
-
Apareix el jove desaparegut al Santuari del Far: ha estat voltant sol més d'una setmana Marc Orts i Cussó
-
-
La 146a trobada d'Aturem les Guerres a Manresa centra el debat en el conflicte a l'Iran Pere Fontanals
-
Publicat el
11 de novembre de 2010 a
les 18:39
Et pot interessar
-
Societat
Súria enceta els actes del 8-M amb el teatre-fòrum «Àvies segle XXI»
-
Societat
La Residència de Navarcles modernitza els seus espais amb una inversió de 500.000 euros
-
Societat L'Ajuntament de Manresa s'il·luminarà de vermell per commemorar el Dia Mundial de l'Audició
-
Societat
Treballs de millora del paviment al carrer Canyelles, dimarts
-
Societat
El parc de Sant Llorenç del Munt i l'Obac incorpora tecnologia per compatibilitzar escalada i biodiversitat
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa allarga fins divendres l'estada de la família Ungureanu a l'Alberg
