El grup editor de Diari de Sabadell i Diari de Terrassa ha arribat a un acord amb SCG Aquitània SL per a l'adquisició de NacióDigital. La intenció de la nova propietat és reforçar la rellevància periodística del mitjà i posar èmfasi en la seva xarxa de cobertura local.
"Estem satisfets que aquesta operació signifiqui un nou salt endavant per a una capçalera pionera en premsa digital al nostre país", ha explicat el fundador i actual director Miquel Macià.
[h3]Transformació en l'actual sistema de mitjans[/h3]
Segons l'editor i conseller delegat del grup sabadellenc, Marc Basté, "és una oportunitat que ens porta a empènyer la transformació de l'actual ecosistema de mitjans en català en una posició de lideratge, especialment en cobertura local".
El nou grup editor comptarà amb més de 45 periodistes en sis redaccions locals repartides pel territori català, i es converteix en el líder de la premsa local en català.
[noticiadiari]2/223160[/noticiadiari]
Relleu en la propietat de NacióDigital
Societat
El grup editor de "Diari de Sabadell" i "Diari de Terrassa" adquireix el diari més llegit en català
ARA A PORTADA
-
-
Successos Sant Vicenç i el Pont tanquen els accessos al medi natural pel risc extrem d'incendi Redacció
-
Societat Els Bombers superen una jornada crítica d'incendis simultanis Marc Orts i Cussó | Neus Climent
-
-
Successos La policia investiga un grup de menors per l'onada d'incendis en contenidors de Manresa Pere Fontanals
Publicat el
11 de febrer de 2022 a
les 18:20
Et pot interessar
-
Societat
Entra en Joc tanca el curs consolidant-se com un espai educatiu i comunitari de referència a Manresa
-
Societat
Sant Fruitós supera per primer cop el 55% de recollida selectiva
-
Societat
Obres al clavegueram tallaran durant almenys cinc dies el carrer Sant Antoni Maria Claret
-
Societat
L'Associació de Municipis del Camí Ignasià i els Jesuïtes segellaran una aliança per impulsar la ruta
-
Societat
Les Enramades del carrer Nou ompliran Sant Fruitós amb tres dies de festa i tradició
-
Societat
Súria consolida la commemoració del Dia Internacional de les Vídues amb una xerrada i un dinar
