Renfe ha emès un comunicat aquest dilluns al vespre anunciant que continuarà oferint servei de bus entre Manresa i Sant Vicenç de Castellet malgrat haver anunciat que dimarts ja circularien trens per la línia, "a l'espera de finalitzar les investigacions obertes" per Adif i la companyia.
Tot i així, la decisió de no reprendre la circulació de trens per la línia R4 arriba després que els delegats de prevenció del sindicat SEMAF així com el Grup de la Comisió Tècnica Executiva el mateix sindicat hagin anunciat la paralització del servei entre les dues estacions davant el "risc greu o imminent" de repetir-se accidents com el del passat 8 de febrer a Castellgalí.
El comunicat sindicat també insistia en que mantindrien la paral·lització del servei fins que "no s'analitzin i solventin les deficiències de les actuals instal·lacions de seguretat".
Renfe paralitza el servei de tren entre Sant Vicenç i Manresa per l'amenaça dels sindicats
Els delegats de prevenció de riscs i el Grup de la Comisió Tècnica Executiva del SEMAF han anunciat la paralització del servei a la línia davant el "risc greu o imminent" de repetir-se accidents
ARA A PORTADA
Publicat el
11 de febrer de 2019 a
les 23:42
Actualitzat el
11 de febrer de 2019 a les
23:56
Et pot interessar
-
Societat
Navarcles reuneix un centenar de participants al primer Dinar de Dones del municipi
-
Societat
Prop de 350 persones participen en la 5a Caminada de la Dona per tancar el 8-M a Súria
-
Societat
Manresa homenatja la religiosa Maria Cinta Agustí en el seu centenari
-
Societat
Ladies on Road es trasllada a Castellbell i el Vilar per motius logístics
-
Societat
Manresa activarà el control d'accés amb càmeres al carrer Barreres a partir del 16 de març
-
Societat
«Sota teràpia» tanca amb bona afluència de gent la programació del 8-M a Santpedor
