L'avaria entre Sant Vicenç de Castellet - Castellgalí i Manresa de la línia Llobregat dels FGC s'ha acabat de reparar a 2/4 d'11 d'aquest dimarts. N'han informat fonts de la companyia que han indicat que els combois de l'R5 i l'R50 circulen fins i des de Manresa Baixador. Els trens aniran recuperant els horaris habituals de forma progressiva.
Tal i com ha informat NacióManresa, la incidència s'ha registrat a primera hora del matí i ha obligat a habilitar una llançadora per fer el darrer tram del recorregut. Els combois han circulat amb normalitat entre plaça Espanya i Sant Vicenç de Calders - Castellgalí, en tots dos sentits, però els passatgers han hagut de fer transbord en aquesta estació per anar i venir de Manresa.
[noticia]112767[/noticia]
[naciomanresa]
Reparen l'avaria a la línia Llobregat dels FGC i es reprèn la circulació fins Manresa Baixador
Els combois de l'R5 i l'R50 recuperen els horaris de pas habitual de forma progressiva
ARA A PORTADA
Publicat el
05 de desembre de 2023 a
les 16:01
Actualitzat el
05 de desembre de 2023 a les
16:08
Et pot interessar
-
Societat
Tallat l'accés al carrer Puigmal per unes obres de telecomunicacions
-
Societat
El número 1 de la selectivitat del Bages de l'any passat es torna a examinar i encara treu més nota
-
Societat La revetlla infantil obligarà a tallar el trànsit a la plaça Major de Manresa
-
Societat
La revetlla de Sant Joan provocarà afectacions de trànsit a la plaça Hospital de Manresa
-
Societat
La Universitat Catalana d'Estiu a Manresa obre una edició centrada en els grans reptes del país
-
Societat
Nou ajornament «in extremis» del desnonament d'un matrimoni i dos menors a Manresa
