Els robatoris consumats i en grau de temptativa a locals de Manresa ha tornat aquesta setmana al nivell d'abans de la pandèmia, amb una desena de casos als voltants del passat cap de setmana, set dels quals han estat denunciats als Mossos d'Esquadra.
L'acció dels pispes s'ha focalitzat en dues àrees, el Centre Històric i els Dolors. Que hagin estat denunciats, al polígon van entrar a MengemBages, on es van endur diners, i van intentar-ho també en un taller i en una òptica. Aquestes accions es van dur a terme en ple dia, segons expliquen fonts policials.
Al Centra Històric, la metodologia va ser diferent. Durant la nit van obrir portes o ho van intentar a l'estanc de la plaça Gispert, a un taller, a un bar i al local de Camàlics on van robar un patinet elèctric. A banda, segons ha pogut saber NacióManresa, també van intentar entrar a l'estanc de la plana de l'Om i en una botiga de roba, però els fets no van ser denunciats perquè van fugir sense aconseguir el seu objectiu alertats pels veïns.
Des dels Mossos d'Esquadra s'admet que aquest repunt de robatoris i intents no s'havia donat en període pandèmic, quan els casos eren molt més aïllats. Són unes xifres fins i tot lleugerament més altes que les que es donaven anteriorment.
Repunt de robatoris a locals de Manresa durant l'última setmana
Entre temptatives i robatoris consumats n'hi va haver una desena entre el Centre Històric i el polígon dels Dolors
ARA A PORTADA
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 03 de juliol de 2021 a les 10:53
Actualitzat el 03 de juliol de 2021 a les 11:13
Et pot interessar
-
Societat
Olga Sánchez, nova presidenta del patronat de la Fundació Montepio
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa canvia el sentit dels carrers Vallès i Terrassa
-
Societat
El Rotary Club de Manresa premia la Fundació Montepio amb el 24è Premi Simeó Selga
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa homenatja Antonio Vidal Guixaró, que compleix 100 anys
-
Societat
El públic es reparteix entre la Fira de Santa Llúcia i els ciris i parades de la Seu
-
Societat
Una acció de boicot al Carrefour de Manresa denuncia la seva complicitat amb el genocidi palestí
