La protectora d'equins ADE ha publicat la foto d'una gossa que un matrimoni ha trobat mentre buscava bolets lligat a un arbre a l'interior d'un bosc de Fonollosa. L'animal estava lligat a la part alta de l'arbre de manera que no podia ageure's ni podia acostar el morro a terra.
Responsables de la protectora s'han acostat a la zona i han alliberat l'animal, que portava diversos dies al lloc. Es tracta d'una femella d'uns 6 anys d'edat. Segons ha explicat la responsables de la protectora a les xarxes socials, l'animal estava famolenc i tenia molta set. Aquesta set i el fet que a prop hi havia una riera de la que podia sentir el soroll de l'aigua, li han provocat profundes ferides al coll a causa de la cadena.
Una primera anàlisi feta al centre valora que segurament té leishmaniasis, sagna pel nas i té les ungles molt llargues. La gossa sap pujar al cotxe, fet que prova que tenia un propietari, però no porta xip. Els responsables de la protectora demanen que si algú coneix l'animal o sap qui poden ser els seus propietaris, contacti amb ells.
ARA A PORTADA
-
-
La Fira Mediterrània arrenca a Manresa amb teatre familiar i mirades sobre la memòria i el mite Pere Fontanals
-
-
El Baxi Manresa estrena el seu compte de victòries davant un fluix Slask Wroclaw (74-62) Xavier Sucarrats
-
El Certamen Nacional de Pubillatge 2025 se celebrarà a Monistrol i a l'Abadia de Montserrat Pere Fontanals
Publicat el 10 d’abril de 2016 a les 20:39
Actualitzat el 10 d’abril de 2016 a les 21:39
Et pot interessar
-
Societat El Bages reprendrà l'Ecorail l'any 2027 per les antigues vies de potassa de Sallent
-
Societat El programa USènior d'UManresa obre el curs animant a fer servir les matemàtiques per entendre el món
-
Societat La Fira Mediterrània alterarà el trànsit al centre de Manresa
-
Societat El BusCat visita Sant Fruitós i destaca el Nexe Espai Jove com a referent en emancipació juvenil
-
Societat Professionals de l'ICS Catalunya Central, reconeguts en els prestigiosos Premis Barea
-
Societat Sant Fruitós apropa el patrimoni a la gent gran amb tallers de memòria i objectes antics