Els Bombers han rescatat de la teulada de l'edifici del carrer del Cós, 16, de Manresa una persona i un gos que hi havien pujat fugint de l'incendi que s'ha declarat a la segona planta de l'immoble.
L'incendi s'ha declarat poc després de les 6 de la matí d'aquest diumenge de Nadal a la segona planta del carrer del Cós, 16, de Manresa, un immoble amb baixos i tres pisos que fa cantonada amb el carrer Magnet. Fins al lloc s'hi han desplaçat quatre dotacions dels Bombers que han extingir l'incendi, que ha cremat un sofà i mobiliari proper a la segona planta, i han ventilat el fum que ha afectat aquesta planta i la tercera. La primera planta no s'ha vist afectada.
A més, els Bombers han rescatat per façana, amb l'autoescala, una persona que es trobava a la teulada, que ha estat atesa pel SEM per inhalació de fum, i un gos de la teulada, que s'ha confinat al terrat de la casa del costat.
Rescaten una persona i un gos que fugien per la teulada d'un incendi en un pis de Manresa
Societat
El foc s'ha declarat en un habitatge del carrer del Cós aquest matí de Nadal i ha cremat un sofà i mobiliari
ARA A PORTADA
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
25 de desembre de 2022 a
les 11:53
Actualitzat el
25 de desembre de 2022 a les
11:57
Et pot interessar
-
Societat
Un centenar de professionals analitza l'atenció als llargs supervivents de càncer
-
Societat
Una setantena de persones protesten a Manresa contra FGC per la seva relació amb ICL
-
Societat
Manresa convoca els professionals de les escoles bressol a «De mestres a mestres»
-
Societat
Els alumnes del Guillem Catà de Manresa també es mobilitzen contra la supressió d'excursions
-
Societat
Domènec Casas es jubila després de 45 anys a Protocol de l'Ajuntament de Manresa
-
Societat
L'Ateneu Popular La Sèquia recupera el menjador comunitari per cuinar i dinar plegats
