Els trens aturats a l'estació de l'Hospitalet. Foto: Bertran Cazorla
La circulació de trens ja s'ha restablert a tot Catalunya, segons acaba d'informar Renfe. A partir de dos quarts de vuit han començat a operar el sistemes informàtics que regulen la circulació ferroviària des del centre de control de trànsit de Barcelona i, una vegada fetes les comprovacions necessàries per garantir la seguretat del trànsit, els primers tren han iniciat els seus recorreguts a partir de les vuit del matí.
Poc abans de les nou també s'ha pogut restablir el servei sobre el tram Montcada-Vic, que era l'únic que quedava pendent. Adif ha obert una investigació per conèixer les causes d'aquesta incidència. Protecció Civil ha desactivat l'alerta un cop resolta l'avaria.
El panell informatiu de l'estació de Lleida anuncia retards com ara del tren que arriba des de Barcelona, una hora i deu minuts tard.
8:50 La circulació de trens ha estat suspesa a tot Catalunya a primera hora d'aquest dimarts al matí per falta de subministrament elèctric que ha afecta el sistema informàtic. Segons ha informat Renfe, l'avaria s'ha ubicat al centre de control a l'estació de França i ha obligat a suspendre la circulació de trens en totes les línies. En el moment de la incidència s'han vist afectats set trens de Rodalies, que estan aturats en diverses estacions. Segons ha apuntat Renfe, a partir de les vuit del matí s'ha començat a recuperar el servei ferroviari en totes les línies excepte el tram entre Vic i Montcada i Reixac. Protecció Civil ha activat cap a les sis del matí l'alerta per la incidència de Renfe.
La Direcció General de Protecció Civil (DGPC) ha activat poc abans de les sis del matí l'alerta a causa de la incidència de Renfe.
Restablerta la circulació en totes les línies de tren
Societat
La circulació ha estat suspesa a primera hora a tot Catalunya a causa d'una avaria elèctrica en el centre de control però ja es comença a recuperar el servei
ARA A PORTADA
-
Successos El comiat multitudinari a Pau Simon omple Sant Martí de Torroella enmig d'un profund dolor Pere Fontanals
-
Societat Centenars de persones reten homenatge a Pau Simon Garcia al Monument a la Mineria de Súria Pere Fontanals
-
Successos Què sabem i què no de l'accident a les mines de Súria on ha mort un treballador de 26 anys Pere Fontanals
-
Publicat el
12 d’octubre de 2010 a
les 09:25
Et pot interessar
-
Societat
El bus del Centre Històric de Manresa es consolida ràpid amb més de 80 viatgers diaris
-
Societat
Els projectes juvenils del CAE refermen el seu paper d'acompanyament a infants i adolescents
-
Societat
Tallaran tres setmanes el carrer Dibuixant Joan Vilanova per renovar el clavegueram
-
Societat
Santpedor presenta al·legacions al Plater i rebutja el model de desplegament proposat
-
Societat
La plaça de la Creu tindrà afectacions de trànsit per unes obres en un pas de vianants
-
Societat
Les obres al carrer Barreres obligaran a modificar els accessos al Centre Històric
