La C-55 ha registrat retencions de fins a 9 quilòmetres aquest dissabte a la tarda per l'accident per encalç entre una furgoneta i una moto al punt quilomètric 18, a l'altura de Castellbell i el Vilar en sentit Barcelona. L'accident s'ha produït a 2/4 de 4 de la tarda.
El conductor de la moto ha resultat ferit de caràcter greu pel trencament d'un os, i l'acompanyant ha estat ferit lleu. Tots dos han estat traslladats en ambulància a l'hospital Sant Joan de Déu de Manresa.
Els Mossos d'Esquadra han detingut el conductor de la furgoneta per un delicte contra la seguretat en el trànsit després que donés positiu penal en la prova d'alcoholèmia a la que ha estat stmès.
[superfillagrantema]1722[/superfillagrantema]
[naciomanresa]
Retencions de 9 quilòmetres a la C-55 per l'accident d'una furgoneta i una moto
Els dos ocupants de la moto han estat traslladats a l'hospital Sant Joan de Déu mentre que el conductor de la furgoneta ha estat detingut després de donar positiu d'alcohol
ARA A PORTADA
Publicat el
02 de març de 2024 a
les 18:18
Actualitzat el
02 de març de 2024 a les
18:24
Et pot interessar
-
Societat
Instal·laran una planta fotovoltaica d'autoconsum compartit al Mercat Puigmercadal
-
Societat
Súria obre la convocatòria d'ajuts socials econòmics 2026 per a persones i famílies
-
Societat
Petjades de colors senyalitzen noves rutes saludables pels carrers d'Avinyó
-
Societat
El Bages alça la veu a l'uníson per exigir un canvi de model ferroviari i millores a la R4
-
Societat
Una tesi manresana avisa: el 76% de les cuidadores geriàtriques té una salut mental pitjor que la mitjana
-
Societat
«Diuen que la justícia ha de ser cega; en els meus casos, ho acostuma a ser»
