Agents dels Mossos d'Esquadra han detingut aquest dimecres al matí un jove manresà de 20 anys al carrer Sant Jaume de Manresa per un delicte de robatori amb violència després de robar la cadena del coll d'una persona pel mètode de l'estrebada.
La detenció s'ha produït poc després de 2/4 d'11 del matí, però abans, a les 10, el jove havia estat enxampat cometent un furt al carrer Àngel Guimerà, havia estat retingut per un grup de vianants fins a l'arribada dels agents dels Mossos d'Esquadra, però l'han hagut de deixar en llibertat perquè es tractava d'un delicte de tipologia lleu i la víctima no ha volgut denunciar els fets. En un moment de distracció, el noi li havia furtat el mòbil, diners i targetes de la butxaca, però altres vianants que ho han vist, l'han retingut.
Mitja hora després que l'autor del furt quedés en llibertat, els Mossos d'Esquadra han rebut l'avís del robatori amb violència d'una cadena del coll d'una persona pel mètode de l'estrebada. Un cop desplaçats els agents al lloc dels fets, han comprovat que la descripció del lladre que oferia la víctima coincidia amb el que mitja hora abans havien identificat pel furt.
Després d'una recerca pels voltants, finalment ha estat localitzat al carrer Sant Jaume i ha estat detingut. Abans d'atrapar-lo, els agents han vist que llançava alguna cosa a terra, que han comprovat que era la cadena sostreta recentment.
[noticia]99308[/noticia]
[noticia]99287[/noticia]
[noticia]99194[/noticia]
Roba una cadena d'una estrebada després de quedar lliure d'un furt que havia comès mitja hora abans
Societat
Un grup de vianants l'ha retingut després del primer furt, al carrer Guimerà de Manresa, però ha quedat en llibertat quan la víctima no l'ha volgut denunciar als Mossos
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Manresa recomana anar a peu als miradors per veure l'eclipsi solar de dimecres Pere Fontanals
-
-
Societat La salmorra torna a vessar al passeig del Riu de Manresa i amenaça els arbres de l'entorn Pere Fontanals
-
-
Successos Restablert el servei de trens entre Lleida i Manresa després de l'atropellament d'una persona ACN
Publicat el
15 de setembre de 2021 a
les 10:50
Et pot interessar
-
Societat
Sant Vicenç substituirà 570 fanals per tecnologia LED per reduir el consum energètic
-
Societat
Un espectacular estol de cigonyes anuncia a Manresa l'inici de la migració cap a l'Àfrica
-
Societat
La Creu Roja al Bages va atendre 6.635 persones el 2025, un 8,1% més que l'any anterior
-
Societat
Una reparació d'urgència obligarà a restringir el trànsit a la rotonda dels Dolors
-
Societat
Cardona instal·la nous espais saludables per promoure l'activitat física i la mobilitat sostenible
-
Societat
Un estudi liderat des del Bages reforça el paper del treball social en les decisions al final de la vida
