La cantant Rosalía i la seva parella, el també cantant Rauw Alejandro, s'han interessat en la compra del Mas Morera, obra modernista de l'arquitecte manresà Ignasi Oms i Ponsa (La Buresa, Torre Lluvià...) de 1905, que es troba a l'Anella Verda de la capital del Bages, i que té una protecció integral després de ser declarada per l'Ajuntament Bé cultural d'Interès Local (BCIL).
Segons la informació que ha publicat Regió7, la finca s'havia posat a la venda fa un any al portal Habitaclia per 2.190.000 euros., tot i que últimament havia baixat a 1.870.000 euros, sense despeses d'impostos, notaria i gestió. Actualment ja no surt publicada l'oferta en aquest portal immobiliari. A Mas Morera s'hi arriba per un trencall del camí de Rajadell, en un punt amagat. Segons les fotografies que havia publicat Habitaclia, es tracta d'un edifici molt ben conservat, tant a l'exterior com a l'interior. L'immoble té 2.624 metres quadrats, 10 habitacions, jacuzzi interior i piscina, i 30 hectàrees de terreny.
Mas Morera pertanyia als propietaris de la sabateria Torra de Manresa. La mare de la família, germana de Rosa Oriol de la joieria Tous, era qui l'havia mantingut en bon estat fins a la seva mort. A finals de 2021, el titular de la propietat era Jean Claude Gaston Magnien, vidu de la mare de la família Torra, que la va heretar.
Rosalía i Rauw Alejandro s'interessen per una casa modernista de l'Anella Verda de Manresa
L'arquitecte del Mas Morera és Ignasi Oms i Ponsa i està declarat Bé Cultural d'Interès Local
ARA A PORTADA
-
Els veïns de Moià, cridats a les urnes per si volen una planta de biogàs i ampliar l'escorxador Redacció
-
Marcel·lí Antúnez, de la Fura dels Baus, tancarà la campanya pel no a l'ampliació de l'escorxador de Moià Redacció
-
La família de Montse Careta denuncia un tracte desigual amb la manresana arran de la llibertat de Laiglesia Pere Fontanals
-
-
Manresa inicia la campanya de preinscripció escolar amb xerrades informatives a totes les zones Redacció
Publicat el 01 de febrer de 2022 a les 11:42
Actualitzat el 01 de febrer de 2022 a les 11:56
Et pot interessar
-
Societat
Continuen els treballs de substitució de rajoles en el primer tram del Passeig
-
Societat
Avaria a la xarxa d'aigua a Manresa afecta diversos carrers de la carretera de Santpedor
-
Societat
L'Alcalde als Barris arribarà al Barri Antic el 14 de gener
-
Societat
CGT Ensenyament porta carbó a Educació i avisa d'una vaga si no s'obre la negociació
-
Societat
Mor als 92 anys mossèn Estanislau Corrons, al capdavant de Crist Rei durant 23 anys
-
Societat
Obres d'Aigües de Manresa a la carretera de Santpedor per una avaria a la xarxa d'aigua
