La Policia Local de Manresa ha instruït diligències policials contra una manresana de 20 anys que aquest dissabte de matinada ha patit un accident amb el cotxe que conduïa al carrer Sant Joan de Manresa i ha donat positiu d'alcohol en el test que li han practicat.
L'accident ha tingut lloc al carrer Sant Joan de Manresa a 2/4 i mig de 2 de la matinada d'aquest dissabte quan la conductora d'un turisme s'ha accidentat sense implicat cap altre vehicle. Fruit de l'accident, tant la conductora com l'acompanyant han resultat ferides de caràcter lleu i han estat traslladades a l'hospital Sant Joan de Déu.
Abans, els agents de la Policia Local de Manresa li han fet passar el test d'alcoholèmia en el que ha donat positiu penal amb un resultat de 0,42 mg/l en aire espirat.
S'accidenta sola amb el cotxe a Manresa i dona positiu penal d'alcohol
Tant ella com l'acompanyant han estat traslladades a l'hospital Sant Joan de Déu amb ferides de caràcter lleu
ARA A PORTADA
Publicat el 28 d’agost de 2021 a les 13:26
Actualitzat el 28 d’agost de 2021 a les 13:28
Et pot interessar
-
Societat El barri de la Sagrada Família de Manresa homenatja Jaume Casacoberta amb un mural de Txema Rico
-
Societat Ampans celebra 60 anys de trajectòria amb una gran festa comunitària a Santa Maria de Comabella
-
Societat Manresa impulsa la 1a Jornada Ciutat, Salut i Clima per abordar l'impacte del canvi climàtic en la salut de les persones
-
Societat Manresa és la zona de Catalunya on més augmenta la temperatura
-
Societat Manresa il·luminarà de vermell la façana de l'Ajuntament pel Dia Internacional de l'Hemocromatosi
-
Societat Sant Fruitós denuncia un abocament incontrolat de residus a la zona esportiva de Torroella de Baix