Said Ghoulabzouri renunciarà a la presidència de l'Associació de Veïns de la Font dels Capellans el proper dissabte després de 5 anys i mig en el càrrec per motius professionals, segons ha explicat a NacióManresa.
Canvis a nivell professional obligaran a Ghoula a dedicar més temps a les seves responsabilitats, fet que comportaria una reducció en el seu grau d'implicació a l'associació, de manera que entén que el més responsable és presentar la renúncia.
L'Associació de Veïns està treballant per composar la que serà nova junta de l'entitat i d'on se'n elegirà el nou president, que hores d'ara encara no està decidit.
Said Ghoulabzouri plega de president de l'AVV de la Font dels Capellans per motius professionals
El seu relleu es definirà en l'assemblea general de barri que se celebrarà el proper dissabte
ARA A PORTADA
-
-
El moianès Marc Recha estrena «Centaures de la nit», un film amb la majoria d'actors cecs Pere Fontanals
-
-
Llança dos paquets de haixix per la finestra del cotxe quan veu un control dels Mossos a la C-55 Pere Fontanals
-
Es concentren davant una gestoria de Manresa a qui acusen de cometre «abusos de lloguer» Pere Fontanals

- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 15 de novembre de 2022 a les 19:12
Actualitzat el 15 de novembre de 2022 a les 19:27
Et pot interessar
-
Societat Treballs a l'enllumenat públic dels carrers Urgell i Piques de Manresa
-
Societat Les deixalleries mòbils del Consorci regalen cinc-cents sacs de compost
-
Societat La Taula de Salut Mental de Manresa celebra la sessió plenària anual
-
Societat Passa la nit al ras davant l'Ajuntament de Manresa per reclamar un habitatge
-
Societat La Plataforma de la Gent gran porta les places residencials al ple de Manresa de dijous
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa al passatge Padró per inspeccionar el clavegueram, aquest dimarts