L'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages ha decidit suspendre el ple municipal extraordinari que s'havia de celebrar dijous per evitar possibles contagis de la Covid-19, donat que s'ha detectat un cas positiu en un familiar de primer grau d'un regidor o regidora, que no ha transcendit.
Els possibles casos d'haver-se contagiat amb la Covid-19 s'han sotmès a les proves PCR i a l'espera dels resultats s'ha acordat suspendre de forma preventiva el ple municipal i ajornar-lo per quan es disposin dels resultats.
L'Ajuntament creu que amb aquest ajornament "s'actua de forma responsable i seguint els protocols marcats per les autoritats sanitàries".
[noticiadiari]2/206898[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201967[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/206350[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/205332[/noticiadiari]
S'ajorna el ple de Sant Fruitós pel positiu de Covid-19 d'un familiar directe d'un regidor
El ple se celebrarà tan bon punt es tingui el resultat del PCR que ha passat l'edil
ARA A PORTADA
-
Crida urgent: el Gran Recapte necessita multiplicar per nou el voluntariat al Bages i Moianès Pere Fontanals
-
Manresa Il·lumina, reconeguda amb el segon premi BBVA a la Sostenibilitat Empresarial Pere Fontanals
-
El Cosmògraf 2025 convidarà a explorar el cosmos des de la ciència, l'art i la filosofia Pere Fontanals
-
-
Jutgen un bagenc per violar repetidament la seva fillastra quan tenia entre 6 i 10 anys Pere Fontanals
Publicat el 05 d’agost de 2020 a les 18:41
Actualitzat el 05 d’agost de 2020 a les 18:49
Et pot interessar
-
Societat
El Consell d'Infants de Sant Fruitós inicia un nou curs treballant sobre l'educació per la pau
-
Societat
Manresa acull una jornada de referència sobre demències i innovació en l'atenció cognitiva
-
Societat
L'Abadia de Montserrat estrena una il·luminació amb més de 40 metres de lluminàries d'alta eficiència
-
Societat
Súria inicia la instal·lació dels nous contenidors tancats i fixa el 24 de novembre com a data clau
-
Societat
Sant Fruitós renova la flota amb tres noves escombradores per reforçar la neteja viària
-
Societat
Nova senyalització a la cruïlla dels carrers Bruc, Era Esquerra, Martí Julià i Prudenci Comellas
