L'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages ha decidit suspendre el ple municipal extraordinari que s'havia de celebrar dijous per evitar possibles contagis de la Covid-19, donat que s'ha detectat un cas positiu en un familiar de primer grau d'un regidor o regidora, que no ha transcendit.
Els possibles casos d'haver-se contagiat amb la Covid-19 s'han sotmès a les proves PCR i a l'espera dels resultats s'ha acordat suspendre de forma preventiva el ple municipal i ajornar-lo per quan es disposin dels resultats.
L'Ajuntament creu que amb aquest ajornament "s'actua de forma responsable i seguint els protocols marcats per les autoritats sanitàries".
[noticiadiari]2/206898[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201967[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/206350[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/205332[/noticiadiari]
S'ajorna el ple de Sant Fruitós pel positiu de Covid-19 d'un familiar directe d'un regidor
El ple se celebrarà tan bon punt es tingui el resultat del PCR que ha passat l'edil
ARA A PORTADA
Publicat el 05 d’agost de 2020 a les 18:41
Actualitzat el 05 d’agost de 2020 a les 18:49
Et pot interessar
-
Societat Ampans celebra 60 anys de trajectòria amb una gran festa comunitària a Santa Maria de Comabella
-
Societat Manresa impulsa la 1a Jornada Ciutat, Salut i Clima per abordar l'impacte del canvi climàtic en la salut de les persones
-
Societat Manresa és la zona de Catalunya on més augmenta la temperatura
-
Societat Manresa il·luminarà de vermell la façana de l'Ajuntament pel Dia Internacional de l'Hemocromatosi
-
Societat Sant Fruitós denuncia un abocament incontrolat de residus a la zona esportiva de Torroella de Baix
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa al carrer Joan Fuster, a la cantonada amb la carretera del Pont de Vilomara