L'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages ha decidit suspendre el ple municipal extraordinari que s'havia de celebrar dijous per evitar possibles contagis de la Covid-19, donat que s'ha detectat un cas positiu en un familiar de primer grau d'un regidor o regidora, que no ha transcendit.
Els possibles casos d'haver-se contagiat amb la Covid-19 s'han sotmès a les proves PCR i a l'espera dels resultats s'ha acordat suspendre de forma preventiva el ple municipal i ajornar-lo per quan es disposin dels resultats.
L'Ajuntament creu que amb aquest ajornament "s'actua de forma responsable i seguint els protocols marcats per les autoritats sanitàries".
[noticiadiari]2/206898[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201967[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/206350[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/205332[/noticiadiari]
S'ajorna el ple de Sant Fruitós pel positiu de Covid-19 d'un familiar directe d'un regidor
Societat
El ple se celebrarà tan bon punt es tingui el resultat del PCR que ha passat l'edil
ARA A PORTADA
-
Successos Set joves detinguts, sis d'ells menors, per aldarulls aquest dimecres al vespre a Manresa Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Nova seu i noves regles: la Casa de la Música de Manresa revoluciona els seus ajuts Pere Fontanals
-
Economia Unes 200 persones preparen a Manresa la vaga general de l'11 de novembre en assemblea Pere Fontanals
-
Successos Mor un conductor de bus a l'estació de Manresa mentre esperava per sortir cap a Moià Redacció
-
Economia El Bages, líder en creixement industrial en els darrers cinc anys, segella un pacte històric Pere Fontanals
Publicat el
05 d’agost de 2020 a
les 18:41
Actualitzat el
05 d’agost de 2020 a les
18:49
Et pot interessar
-
Societat
Manresa debatrà sobre clima, qualitat de l'aire i salut als entorns escolars el 27 d'octubre
-
Societat
Sant Joan de Vilatorrada cedeix dos solars per construir una seixantena de pisos protegits
-
Societat
Talls de trànsit al polígon del Pont Nou de Manresa per l'aniversari del Room 5
-
Societat
Manresa és finalista als Premis DonaTIC pel guardó municipal Rosa Argelaguet
-
Societat
Súria crea un web per difondre les necessitats de voluntariat de les entitats solidàries
-
Societat
Manresa organitza una jornada per resoldre dubtes sobre la lactància materna
