Sallent ha tornat a acollir aquest dimecres la caminada del cicle de passejades per a la gent gran A cent cap als 100. Hi han assistit unes 150 persones entre sallentins i gent de les Franqueses del Vallès, Puig Reig i Santa Margarida i els Monjos.
La caminada s'ha iniciat a les deu i quart del matí des de l'Envelat de Sallent, i ha transcorregut per diversos punts del municipi seguint la séquia fins a arribar al Mas Martorell. Un recorregut molt planer i amè per gaudir del dia i de la pràctica física.
La jornada ha comptat amb l'Esteve Padullés com a guia, que ha anat fent diverses explicacions d'interès històric i arquitectònic al llarg de la caminada. L'activitat ha tancat amb un dinar de germanor a l'Envelat.
El cicle de passejades A cent cap als 100" promogut per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració de l'Ajuntament de Sallent és una iniciativa que ha tingut molt d'èxit al municipi i que permet, tot caminant, donar a conèixer una mica més el territori.
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de febrer de 2018 a les 18:32
Actualitzat el 21 de febrer de 2018 a les 18:36
Et pot interessar
-
Societat Treballs de renovació de la xarxa de clavegueram al passeig de Pere III, 60-62
-
Societat Castellbell i el Vilar renova la tanca de l'escola Jaume Balmes
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa a la carretera del Pont de Vilomara
-
Societat Rècord de participació a l'Estiu Jove de Manresa amb més de 2.000 joves
-
Societat Sant Vicenç de Castellet impulsa una campanya per posar al dia la titularitat dels drets funeraris
-
Societat La setmana vinent continuaran els treballs de senyalització vinculats a l'operació Guimerà