A la Junta de Govern Local de l'Ajuntament de Sallent del dia 27 de març de 2012 es van aprovar les bases pel curs escolar 2012-2013 amb la finalitat d'atorgar ajuts econòmics a les famílies que tinguin dificultats econòmiques i/o de caire social, i així promoure la igualtat d'oportunitats. Les ajudes seran per a la realització d'activitats d'estiu, per a l'adquisició de llibres de text i per a la realització d'activitats extraescolars.
La difusió d'aquesta convocatòria es farà a través de tots els centres escolars de Sallent, dels serveis socials, i de la pàgina web de l'ajuntament.
Les sol·licituds per als diferents programes es podran presentar a partir del dia 14 de maig i fins al dia 11 de juny de 2012, ambdós inclosos.
El model de sol·licitud es podrà obtenir a l'ajuntament de Sallent o a la pàgina web d'aquesta corporació (www.sallent.cat), i un cop degudament signat, es podrà presentar davant el Registre General de l'ajuntament de Sallent o per qualsevol altre mitjà que estableixi l'article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públics i del procediment administratiu comú, acompanyat de la documentació complementària mencionada en l'apartat 3 i de la que es presenta al punt 4.4. de les esmentades bases.
Sallent aprova les bases dels ajuts a les famílies amb menors
Les ajudes seran per a la realització d'activitats d'estiu, per a l'adquisició de llibres de text i per a la realització d'activitats extraescolars
ARA A PORTADA
Publicat el
06 d’abril de 2012 a
les 10:01
Et pot interessar
-
Societat
L'Associació Memòria i Història de Manresa celebra el seu 20è aniversari amb un dinar commemoratiu
-
Societat
L'Associació de Veïns de Viladordis presenta el calendari d'activitats per al 2026
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa s'il·luminarà de blau pel Dia Mundial del Parkinson
-
Societat
L'Assemblea de Centres del Bages acusa el Govern de «propaganda» en l'àmbit educatiu
-
Societat
Gemma Garrigosa presenta a Manresa el seu llibre sobre salut i transformació personal
-
Societat
Sant Vicenç prepara el segon Mercat Origen Montserrat
