El Departament de Salut ha iniciat aquesta setmana la tramesa d'SMS per convidar als usuaris de 60 anys o més a agafar cita per la vacunació de la grip i la Covid-19. Els missatges s'envien als usuaris que encara no s'han vacunat en l'actual campanya. A la Catalunya Central són més de 80.000 missatges que s'envien per reforçar la campanya de vacunació que enguany es fa amb la doble vacuna.
La campanya de vacunació contra la grip i la Covid-19 es va encetar a finals de setembre a persones de de més de 80 anys i a persones institucionalitzades i d'atenció domiciliària; a mitjans d'octubre es va obrir la franja de 60 anys en amunt i, ara s'envien SMS per poder demanar cita a través de la web.
Des que va començar la campanya de doble vacunació, els equips d'atenció primària de la regió sanitària han administrat al voltant de 37.457 vacunes contra la Covid-19 i 43.143 contra la grip.
Salut envia SMS a més de 80.000 usuaris de la Catalunya Central que encara no s'han vacunat
A la Regió Sanitària s'han administrat més de 37.457 vacunes de Covid-19 i 43.143 contra la grip
ARA A PORTADA
Publicat el 09 de novembre de 2022 a les 18:09
Actualitzat el 09 de novembre de 2022 a les 18:16
Et pot interessar
-
Societat
El campanar del Roser de Súria tornarà a sonar gràcies als pressupostos participatius
-
Societat
Santpedor acaba els treballs de millora ambiental a la riera de Joncadella, al Mirador de Montserrat
-
Societat
Castellbell i el Vilar iniciarà al gener el Pla Especial del Catàleg de masies i cases rurals
-
Societat
Súria obre una nova convocatòria d'arranjaments per millorar l'accessibilitat a les llars
-
Societat
Neix la plataforma «Per un Moià viu» per defensar el «no» a l'ampliació de l'escorxador
-
Societat
Docents i PAE mantenen les mobilitzacions per la pèrdua de drets i el desgast del sector educatiu
