El Ministeri de Sanitat s’ha obert a estudiar propostes de les autonomies, entre les quals Catalunya, per establir sortides per franges horàries. Fonts del Departament de Salut han explicat, després de la reunió del Consell Interterritorial de Sanitat d'aquest dilluns a la tarda, que la Generalitat i altres territoris han defensat aquesta opció, i que el ministre de Sanitat, Salvador Illa, ha demanat que li facin arribar els seus plans.
El Ministeri de Sanitat no ha concretat si les acceptarà, però ha demanat rebre les propostes de franges horàries defensades per algunes CCAA.
La petició de fer arribar les propostes al Ministeri de Sanitat arriba després que aquest diumenge hagin començat a sortir al carrer els nens de fins a 14 anys -en alguns casos, amb aglomeracions- i un dia abans que el govern espanyol aprovi el pla de desconfinament, que hauria de permetre la sortida d’adults per fer passejos i esport a partir del 2 de maig.
La Generalitat ja havia demanat sense èxit al govern espanyol, abans de la sortida de diumenge, que permetés implementar franges horàries per a les passejades dels menors.
[noticiadiari]2/201075[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198469[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201273[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/200939[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/200785[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/197029[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198064[/noticiadiari]
Sanitat s'obre ara a estudiar que les sortides siguin per franges horàries
El ministre Illa demana a les autonomies que facin arribar els seus plans un dia abans d'aprovar el pla del govern espanyol per a la desescalada
ARA A PORTADA
Publicat el 27 d’abril de 2020 a les 21:59
Et pot interessar
-
Societat Manresa impulsa la 1a Jornada Ciutat, Salut i Clima per abordar l'impacte del canvi climàtic en la salut de les persones
-
Societat Manresa il·luminarà de vermell la façana de l'Ajuntament pel Dia Internacional de l'Hemocromatosi
-
Societat Sant Fruitós denuncia un abocament incontrolat de residus a la zona esportiva de Torroella de Baix
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa al carrer Joan Fuster, a la cantonada amb la carretera del Pont de Vilomara
-
Societat Restriccions de trànsit als barris de Sagrada Família i Valldaura durant les seves festes
-
Societat Aquest divendres comencen unes obres d'Aigües de Manresa al camí dels Corrons