Sant Fruitós adequarà l'asfalt del camí de l'Agulla des del polígon de Sant Isidre

Actualment, la pavimentació en aquest vial es troba molt degradada a causa del pas del temps

Publicat el 10 de febrer de 2023 a les 18:18
Actualitzat el 10 de febrer de 2023 a les 18:23
L'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages arranjarà la pavimentació del camí de l'Agulla, en el tram comprès entre el carrer Puigmal, al polígon industrial de Sant Isidre, i fins al camí Fondo.

Actualment, la pavimentació en aquest vial es troba molt degradada a causa del pas del temps, presenta moltes irregularitats i en alguns punts s'ha desprès la capa d'asfalt.

Les obres que s'hi realitzaran consistiran principalment en la repavimentació d'aquest tram, l'enderroc d'algunes de les cunetes existents i la construcció de noves, a banda d'altres actuacions necessàries.

La capa de paviment asfàltic es farà mitjançant una tècnica anomenada chipping que dóna un acabat més rústic, en consonància a l'espai on es troba el vial. També s'instal·laran nous elements pacificadors de velocitat, ja que es tracta d'un camí molt freqüentat per vianants i ciclistes.

Anteriorment, el consistori ja havia executat millores en el tram d'aquest vial, des del pont dels ferrocarrils fins al camí Fondo.