El carrer del Padró de Sant Fruitós de Bages, en el seu tram comprès entre els carrers Sant Benet i la plaça Lluís Espinal, i també el carreró que mena a les Eres, a tocar de la plaça de la Vila, seran objecte d'una important reurbanització a partir del mes de novembre.
Aquest setembre s'han adjudicat les obres d'urbanització d'aquest tram del carrer que consistiran principalment en la reposició de les instal·lacions de clavegueram, la renovació de la xarxa d'abastament d'aigua potable i la reforma d'una part de l'enllumenat existent. També s'inclourà nova vegetació amb zones de reg al carreró que mena a les Eres, se soterrarà la part del cablejat aeri que actualment creua el vial i, finalment, es pavimentarà de nou tot el tram per tal de donar prioritat als vianants.
Abans d'aprovar el projecte, l'Ajuntament va presentar-lo als veïns i veïnes de la zona i fruit de les reunions mantingudes es van incloure modificacions, com el canvi de paviment que s'hi col·locarà o la ubicació de places d'aparcament al vial que dirigeix a la plaça de la Vila, on s'eliminaran les que a hores d'ara són per a la Policia Local per crear noves places públiques.
Les obres d'aquesta fase s'han adjudicat per un import de 758.846 euros i és previst que s'executin en un termini de set mesos. La següent fase prevista en aquest àmbit contempla executar la reurbanització de la plaça Lluís Espinal.
Sant Fruitós adjudica les obres de la segona fase de reurbanització del carrer del Padró
Societat
És previst que els treballs s'iniciïn durant el mes de novembre
ARA A PORTADA
-
-
Successos Sant Vicenç i el Pont tanquen els accessos al medi natural pel risc extrem d'incendi Redacció
-
Societat Els Bombers superen una jornada crítica d'incendis simultanis Marc Orts i Cussó | Neus Climent
-
-
Successos La policia investiga un grup de menors per l'onada d'incendis en contenidors de Manresa Pere Fontanals
Publicat el
30 de setembre de 2022 a
les 16:59
Actualitzat el
30 de setembre de 2022 a les
17:04
Et pot interessar
-
Societat
Entra en Joc tanca el curs consolidant-se com un espai educatiu i comunitari de referència a Manresa
-
Societat
Sant Fruitós supera per primer cop el 55% de recollida selectiva
-
Societat
Obres al clavegueram tallaran durant almenys cinc dies el carrer Sant Antoni Maria Claret
-
Societat
L'Associació de Municipis del Camí Ignasià i els Jesuïtes segellaran una aliança per impulsar la ruta
-
Societat
Les Enramades del carrer Nou ompliran Sant Fruitós amb tres dies de festa i tradició
-
Societat
Súria consolida la commemoració del Dia Internacional de les Vídues amb una xerrada i un dinar
