Aquest dilluns al migdia, la sala de plens de Sant Fruitós acollirà una junta local extraordinària de seguretat després que la urbanització de les Brucardes hagi patit cinc robatoris aquest divendres i dissabte, dos d'ells en grau de temptativa. La junta de seguretat està formada per la Policia Local, els Mossos d'Esquadra, el Departament d'Interior i el govern municipal.
Dos dels robatoris van tenir lloc divendres al vespre, un en grau de temptativa, i tres més el dissabte, un al migdia i dos a la tarda, un d'aquests també en grau de temptativa. En tots els casos, els lladres entraven a les cases forçant una finestra del primer pis. La tarda de dissabte es va formar un ampli dispositiu policial a les Brucardes i a les sortides de Sant Fruitós sense èxit.
El mateix dilluns al vespre el govern també es reunirà amb l'Associació de Veïns de les Brucardes, juntament amb Policia Local i Mossos d'Esquadra per parlar d'aquests fets i debatre sobre com es poden prendre noves mesures.
Aquest dissabte, l'alcalde de Sant Fruitós de Bages, Joan Carles Batanés, ja ha mantingut converses amb el Director dels Serveis Territorials d'Interior a la Catalunya Central Eduard Freixedes.
Sant Fruitós convoca la junta extraordinària de seguretat arran de cinc robatoris en 24 hores a les Brucardes
Societat
El govern municipal es reunirà també amb l'Associació de Veïns de les Brucardes per prendre mesures
ARA A PORTADA
-
-
Cultura i Mitjans Manresa recomana anar a peu als miradors per veure l'eclipsi solar de dimecres Pere Fontanals
-
Societat Prop de 700 persones fan ús de les dutxes i la bugaderia socials de Manresa el 2025 Pere Fontanals
-
-
Societat La salmorra torna a vessar al passeig del Riu de Manresa i amenaça els arbres de l'entorn Pere Fontanals
Publicat el
17 de novembre de 2019 a
les 18:06
Actualitzat el
18 de novembre de 2019 a les
15:28
Et pot interessar
-
Societat
Sant Vicenç substituirà 570 fanals per tecnologia LED per reduir el consum energètic
-
Societat
Un espectacular estol de cigonyes anuncia a Manresa l'inici de la migració cap a l'Àfrica
-
Societat
La Creu Roja al Bages va atendre 6.635 persones el 2025, un 8,1% més que l'any anterior
-
Societat
Una reparació d'urgència obligarà a restringir el trànsit a la rotonda dels Dolors
-
Societat
Cardona instal·la nous espais saludables per promoure l'activitat física i la mobilitat sostenible
-
Societat
Un estudi liderat des del Bages reforça el paper del treball social en les decisions al final de la vida
