Aquest dilluns al migdia, la sala de plens de Sant Fruitós acollirà una junta local extraordinària de seguretat després que la urbanització de les Brucardes hagi patit cinc robatoris aquest divendres i dissabte, dos d'ells en grau de temptativa. La junta de seguretat està formada per la Policia Local, els Mossos d'Esquadra, el Departament d'Interior i el govern municipal.
Dos dels robatoris van tenir lloc divendres al vespre, un en grau de temptativa, i tres més el dissabte, un al migdia i dos a la tarda, un d'aquests també en grau de temptativa. En tots els casos, els lladres entraven a les cases forçant una finestra del primer pis. La tarda de dissabte es va formar un ampli dispositiu policial a les Brucardes i a les sortides de Sant Fruitós sense èxit.
El mateix dilluns al vespre el govern també es reunirà amb l'Associació de Veïns de les Brucardes, juntament amb Policia Local i Mossos d'Esquadra per parlar d'aquests fets i debatre sobre com es poden prendre noves mesures.
Aquest dissabte, l'alcalde de Sant Fruitós de Bages, Joan Carles Batanés, ja ha mantingut converses amb el Director dels Serveis Territorials d'Interior a la Catalunya Central Eduard Freixedes.
Sant Fruitós convoca la junta extraordinària de seguretat arran de cinc robatoris en 24 hores a les Brucardes
Societat
El govern municipal es reunirà també amb l'Associació de Veïns de les Brucardes per prendre mesures
ARA A PORTADA
-
Societat «No m'esperava treure aquesta nota»: Martí Trullàs signa la millor selectivitat del Bages Pere Fontanals
-
Política El nou pla ferroviari ajorna fins al 2040 els semidirectes de Manresa i desferma una allau de crítiques Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans El Bages rebrà prop de 2,7 milions de la Diputació per restaurar patrimoni arquitectònic Redacció
-
Política Un promotor s'interessa per un solar de Súria on es preveuen construir 52 habitatges protegits Pere Fontanals
-
Política El Consell Comarcal del Bages reclama que la Llei d'Alta Muntanya no exclogui sis municipis de la comarca Pere Fontanals
Publicat el
17 de novembre de 2019 a
les 18:06
Actualitzat el
18 de novembre de 2019 a les
15:28
Et pot interessar
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa il·luminarà la façana pel Dia de la Síndrome Rubinstein-Taybi
-
Societat
Navarcles obté prop de 260.000 euros de la Generalitat per reurbanitzar la plaça del General Prim
-
Societat
Manresa aporta 6.000 euros per ajudar les víctimes dels terratrèmols que han afectat Veneçuela
-
Societat
La Festa Intercultural reunirà aquest dissabte a Manresa la diversitat de 118 nacionalitats
-
Societat
I si ens estiguéssim adormint?
-
Societat
Sant Fruitós invertirà 25.000 euros en la millora i manteniment de nou camins municipals
