L'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages i l'escola de formació del CAE organitzen un curs d'habilitats de comunicació 100% subvencionat. Aquesta formació cerca una identificació efectiva de totes les fases del procés comunicatiu per part dels alumnes amb la finalitat d'incrementar la seva potencialitat en els missatges i la comunicació interpersonal, tant en l'àmbit personal com en el professional.
Al llarg del curs s'aprofundirà sobre els factors i les tècniques per afavorir una comunicació efectiva, basada en l'assertivitat, i duent a terme una anàlisi sobre les emocions i les capacitats dels interlocutors i la seva gestió. La formació anirà a càrrec d'Enric Bastardas, comunicador i Màster en Programació Neurolingüística.
La formació, de trenta hores de durada, serà els dijous, del 4 d'abril al 13 de juny, de 5 de la tarda a 8 del vespre i es farà al Nexe – Espai Jove.
Cal inscripció prèvia a aquest enllaç. Els alumnes que finalitzin la formació obtindran un diploma del Consorci de Formació Contínua de Catalunya.
Sant Fruitós i el CAE programen un curs d'habilitats de comunicació
La formació, que anirà a càrrec d'Enric Bastardas, tracta l'aplicació de tècniques comunicatives per a millorar les aptituds personals i professionals dels alumnes
ARA A PORTADA
-
-
La Fira Mediterrània arrenca a Manresa amb teatre familiar i mirades sobre la memòria i el mite Pere Fontanals
-
-
El Baxi Manresa estrena el seu compte de victòries davant un fluix Slask Wroclaw (74-62) Xavier Sucarrats
-
El Certamen Nacional de Pubillatge 2025 se celebrarà a Monistrol i a l'Abadia de Montserrat Pere Fontanals
Publicat el 20 de març de 2024 a les 16:11
Actualitzat el 20 de març de 2024 a les 18:13
Et pot interessar
-
Societat El Bages reprendrà l'Ecorail l'any 2027 per les antigues vies de potassa de Sallent
-
Societat El programa USènior d'UManresa obre el curs animant a fer servir les matemàtiques per entendre el món
-
Societat La Fira Mediterrània alterarà el trànsit al centre de Manresa
-
Societat El BusCat visita Sant Fruitós i destaca el Nexe Espai Jove com a referent en emancipació juvenil
-
Societat Professionals de l'ICS Catalunya Central, reconeguts en els prestigiosos Premis Barea
-
Societat Sant Fruitós apropa el patrimoni a la gent gran amb tallers de memòria i objectes antics