L'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages i l'Agrupació de Defensa Forestal (ADF) del Pla de Bages han signat un conveni de col·laboració per tal que l'entitat dugui a terme diferents actuacions al municipi en matèria de prevenció i extinció d'incendis i altres actuacions de conservació del medi natural i dels boscos del municipi.
En el marc d'aquest conveni s'estableix el compromís de col·laboració per part de l'entitat en l'extinció d'incendis forestals i la seva prevenció, sempre al costat dels Bombers. Aquesta col·laboració també inclou la participació en campanyes de reforestació dels terrenys afectats, donat el cas, i la divulgació de la necessitat de respectar el bosc, a la vegada de prevenir-lo de possibles incendis.
Per altre banda, el conveni signat també contempla la cooperació de l'ADF Pla de Bages amb el servei de seguretat ciutadana, emergència i protecció civil, per tal de donar suport logístic en cas de nevades, inundacions o altres fenòmens naturals adversos, així com de cerca i localització de persones perdudes en zona forestal.
El conveni, dotat amb una subvenció de 3.500 euros, ha estat signat pel primer tinent d'alcaldessa, i alcalde accidental, Felip Echarri, i el president de l'ADF Pla de Bages, Oriol Tarragó. En la signatura també els ha acompanyat David Ruiz, regidor de Medi ambient del consistori i quart tinent d'alcaldessa.
Sant Fruitós i l'ADF Pla de Bages seguiran col·laborant en la prevenció d'incendis
Societat
El conveni està dotat amb una subvenció de 3.500 euros
ARA A PORTADA
-
Economia La Fàbrica Nova de Manresa mostra la seva nova façana monumental 37 anys després del tancament Pere Fontanals
-
-
Política Junts exigeix a Aloy que garanteixi l'«ordre públic» després que la PAHC hagi omplert de brossa el seu local Pere Fontanals
-
-
Societat Ajornat el desnonament d'una dona i el seu fill a Manresa gràcies al «decret Maricarmen» Pere Fontanals
Publicat el
12 d’agost de 2021 a
les 22:35
Actualitzat el
12 d’agost de 2021 a les
22:42
Et pot interessar
-
Societat
Súria arrenca el Cicle d'Activitats de Medi Ambient amb un taller de compostatge casolà
-
Societat
El Consell de les Persones Grans de Manresa premia ex aequo Rossend Coll i Josep Maria Sarri
-
Societat
«Habitar el meu cos», sobre violència estètica, arriba a la Biblioteca del Pont de Vilomara
-
Societat
El Consell Comarcal del Bages reivindica que les persones grans decideixin i participin
-
Societat
Manresa commemora l'Octubre Trans* amb activitats per reivindicar la despatologització
-
Societat
Mor Imma Serra, directora durant quaranta anys de la coral Eswèrtia i docent de música
