El diumenge 1 de maig, Sant Fruitós de Bages i Manresa seran uns dels municipis de Catalunya on se celebrarà la caminada solidària Mou-te per l'esclerosi múltiple per a recaptar fons per aturar l'impacte d'aquesta malaltia en la vida quotidiana de les persones i el seu entorn.
La Fundació Esclerosi Múltiple ha descentralitzat enguany aquesta iniciativa, que fins ara únicament se celebrava al Circuit de Barcelona-Catalunya, per tal que pugui participar-hi el màxim de població.
Des de l'organització s'han establert tres rutes de diferent distància per tal que tothom pugui fer aquella que més s'adeqüi al seu estat de forma. La ruta llarga, de 8,5 km, sortirà a les 9 del matí des del camp de futbol municipal, la mitjana, de 3,2 km, tindrà la sortida a la rotonda dels Trullols de Manresa a 2/4 d'11 del matí i finalment la curta, d'1,1 km sortirà des de la plaça Bonavista de Manresa a 2/4 de 12 del migdia. La caminada finalitzarà a la plaça Sant Domènec de Manresa, pels volts de la una del migdia.
Per participar en aquesta caminada cal realitzar prèviament una inscripció al preu de 10 euros a aquest enllaç i enviar un correu electrònic a grupdesuport.em@gmail.com per tal de rebre la confirmació d'inscripció.
Els fons recaptats es destinaran a serveis de neurorehabilitació per aturar l'impacte de l'esclerosi múltiple així com també a la recerca.
Aquesta iniciativa ha estat possible gràcies al treball conjunt de l'Associació Grup Esclerosi Múltiple del Bages i els ajuntaments de Sant Fruitós de Bages i de Manresa, i compta amb el suport de l'Associació de Voluntaris de Protecció Civil i dels establiments Fet de Farina, Ametller Origen, Bonpreu i Consum.
Sant Fruitós i Manresa acullen una de les caminades solidàries per l'esclerosi múltiple
Societat
Serà aquest diumenge i hi haurà tres rutes de diferent distància
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Manresa recomana anar a peu als miradors per veure l'eclipsi solar de dimecres Pere Fontanals
-
-
Societat La salmorra torna a vessar al passeig del Riu de Manresa i amenaça els arbres de l'entorn Pere Fontanals
-
-
Successos Restablert el servei de trens entre Lleida i Manresa després de l'atropellament d'una persona ACN
Publicat el
28 d’abril de 2022 a
les 20:31
Actualitzat el
28 d’abril de 2022 a les
20:41
Et pot interessar
-
Societat
Sant Vicenç substituirà 570 fanals per tecnologia LED per reduir el consum energètic
-
Societat
Un espectacular estol de cigonyes anuncia a Manresa l'inici de la migració cap a l'Àfrica
-
Societat
La Creu Roja al Bages va atendre 6.635 persones el 2025, un 8,1% més que l'any anterior
-
Societat
Una reparació d'urgència obligarà a restringir el trànsit a la rotonda dels Dolors
-
Societat
Cardona instal·la nous espais saludables per promoure l'activitat física i la mobilitat sostenible
-
Societat
Un estudi liderat des del Bages reforça el paper del treball social en les decisions al final de la vida
