El diumenge 1 de maig, Sant Fruitós de Bages i Manresa seran uns dels municipis de Catalunya on se celebrarà la caminada solidària Mou-te per l'esclerosi múltiple per a recaptar fons per aturar l'impacte d'aquesta malaltia en la vida quotidiana de les persones i el seu entorn.
La Fundació Esclerosi Múltiple ha descentralitzat enguany aquesta iniciativa, que fins ara únicament se celebrava al Circuit de Barcelona-Catalunya, per tal que pugui participar-hi el màxim de població.
Des de l'organització s'han establert tres rutes de diferent distància per tal que tothom pugui fer aquella que més s'adeqüi al seu estat de forma. La ruta llarga, de 8,5 km, sortirà a les 9 del matí des del camp de futbol municipal, la mitjana, de 3,2 km, tindrà la sortida a la rotonda dels Trullols de Manresa a 2/4 d'11 del matí i finalment la curta, d'1,1 km sortirà des de la plaça Bonavista de Manresa a 2/4 de 12 del migdia. La caminada finalitzarà a la plaça Sant Domènec de Manresa, pels volts de la una del migdia.
Per participar en aquesta caminada cal realitzar prèviament una inscripció al preu de 10 euros a aquest enllaç i enviar un correu electrònic a grupdesuport.em@gmail.com per tal de rebre la confirmació d'inscripció.
Els fons recaptats es destinaran a serveis de neurorehabilitació per aturar l'impacte de l'esclerosi múltiple així com també a la recerca.
Aquesta iniciativa ha estat possible gràcies al treball conjunt de l'Associació Grup Esclerosi Múltiple del Bages i els ajuntaments de Sant Fruitós de Bages i de Manresa, i compta amb el suport de l'Associació de Voluntaris de Protecció Civil i dels establiments Fet de Farina, Ametller Origen, Bonpreu i Consum.
Sant Fruitós i Manresa acullen una de les caminades solidàries per l'esclerosi múltiple
Serà aquest diumenge i hi haurà tres rutes de diferent distància
ARA A PORTADA
-
L'Abadia de Montserrat estrena una il·luminació amb més de 40 metres de lluminàries d'alta eficiència Redacció
-
Jutgen un bagenc per violar repetidament la seva fillastra quan tenia entre 6 i 10 anys Pere Fontanals
-
Detingut un home a Manresa per la presumpta violació d'una dona que li llogava una habitació Pere Fontanals
-
-
Publicat el 28 d’abril de 2022 a les 20:31
Actualitzat el 28 d’abril de 2022 a les 20:41
Et pot interessar
-
Societat
Súria inicia la instal·lació dels nous contenidors tancats i fixa el 24 de novembre com a data clau
-
Societat
Sant Fruitós renova la flota amb tres noves escombradores per reforçar la neteja viària
-
Societat
Nova senyalització a la cruïlla dels carrers Bruc, Era Esquerra, Martí Julià i Prudenci Comellas
-
Societat
Súria impulsa millores energètiques i climàtiques als seus centres escolars públics
-
Societat
La Capella del Rapte completa el seu procés d'enjardinament
-
Societat
HP dona 9.600 euros a l'escola Jeroni de Moragas per instal·lar un projector interactiu inclusiu
