Sant Fruitós i Navarcles, junts a la Setmana per la Prevenció de Residus

Del 19 al 24 de novembre

Publicat el 16 de novembre de 2012 a les 13:04

Durant la setmana del 19 al 24 de novembre es duran a terme diversos actes lúdics amb motiu de la Setmana Europea per la prevenció de Residus sota el missatge "El millor residu és el que no es produeix!". Aquesta Setmana l'organitzen conjuntament l'Ajuntament de Sant Fruitós i el de Navarcles, i comptarà amb la col·laboració de l'Agència de Residus de Catalunya i la Diputació de Barcelona.

Les activitats que es programaran s'enfocaran a la prevenció de residus i volen promoure i conscienciar a la població sobre la importància de la Reducció, Reutilització, Reciclatge i Recuperació dels residus i hi col·laboraran les escoles, l'institut, les AMPA's, la Biblioteca, les entitats i altres ens que s'han adherit a la iniciativa.

Entre les activitats a destacar, hi ha la Setmana temàtica sobre medi ambient i prevenció de residus i l'intercanvi de contes a la Biblioteca de Sant Fruitós. En aquest intercanvi hi col·laboren les AMPA de les escoles. El dia 21 a les 18.00 al Nexe de Sant Fruitós, hi actuarà en Xavi Lozano (músic que transforma objectes en instruments musicals, que apareixia al programa de TV3 "No me la puc treure del cap").  

El dissabte dia 24 a la Plaça Alfred Figueres de Sant Fruitós a partir de les 11h del matí tindrà lloc la ReFesta, on hi haurà diverses activitats com l'hora del conte, el taller "Com fer sabó amb oli reciclat", exposicions i carpes d'entitats i comerços. També tindrà lloc el primer mercat d'intercanvi i segona mà.

Per participar en el taller d'elaboració de sabó i el Mercat d'Intercanvi i segona mà, caldrà inscriure's prèviament per correu electrònic a ajuntament@santfruitos.cat o per telèfon al 93 878 97 00.