De l'11 al 14 d'abril, Sant Fruitós de Bages oferirà la primera edició del campus Vitamina de Primavera, una proposta lúdica i esportiva per als infants del municipi durant les vacances de Setmana Santa. Aquesta activitat, organitzada per l'Ajuntament, va dirigida a nens des de P3 i fins a 6è de primària.
L'horari serà des de les 9 del matí i fins a l'1 del migdia, amb la possibilitat d'ampliar l'horari de 8 a 9 i d'1 a 2 i es durà a terme al Nexe-Espai de Cultura.
Les activitats combinaran diferents disciplines esportives, tant individuals com esports col·lectius, jocs, treballs manuals i sortides a diferents indrets del municipi.
El termini per a fer les inscripcions és del dimecres 6 d'abril i es pot fer telemàticament a través d'aquest enllaç.
El preu pels quatre dies d'activitats és de 52 euros per infant.
Sant Fruitós impulsa la primera edició del campus Vitamina Primavera
Es realitzarà durant les vacances escolars de Setmana Santa
ARA A PORTADA
Publicat el 28 de març de 2022 a les 16:26
Actualitzat el 28 de març de 2022 a les 16:33
Et pot interessar
-
Societat Un barceloní que es va mudar a Castellbell i el Vilar crea una escola de repoblament rural
-
Societat Treballs de renovació de la xarxa de clavegueram al passeig de Pere III, 60-62
-
Societat Castellbell i el Vilar renova la tanca de l'escola Jaume Balmes
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa a la carretera del Pont de Vilomara
-
Societat Rècord de participació a l'Estiu Jove de Manresa amb més de 2.000 joves
-
Societat Sant Vicenç de Castellet impulsa una campanya per posar al dia la titularitat dels drets funeraris