El ple municipal de Sant Fruitós de Bages d'aquest mes d'abril ha aprovat qualificar com a béns de domini públic dos habitatges municipals, i incloure'ls en el patrimoni públic de sòl i habitatge, per tal d'executar polítiques en aquest àmbit.
Es tracta de dos immobles situats a l'avinguda Sant Joan, i a l'avinguda Joan Sanmartí, que l'Ajuntament va comprar mitjançant el dret tanteig i retracte i que eren en mans de grans tenidors.
Són dos immobles de 64 i 74 m2 respectivament de dues habitacions, cuina, menjador i bany, i que es destinaran a lloguer assequible per a joves menors de 35 anys. Un cop s'hagin executat les obres menors necessàries per a fer-los totalment habitables, es previst obrir una convocatòria pública per tal de poder-los posar a disposició dels joves del municipi.
Durant el ple del mes de març es va donar compte del Programa d'Actuació Municipal d'Habitatge (PAMH), el document que defineix les estratègies i propostes a desenvolupar al municipi fins al 2027 en aquesta matèria, on ja s'incorporaven aquests dos pisos.
Sant Fruitós inclou en el patrimoni públic de sòl i habitatge dos nous immobles de lloguer assequible
Societat
Es tracta de dos immobles situats a l'avinguda Sant Joan, i a l'avinguda Joan Sanmartí
ARA A PORTADA
-
Successos Sis contenidors incendiats en només deu minuts en un barri de Manresa en una nova tarda de focs Pere Fontanals
-
Successos Dos incendis de vegetació en poques hores cremen 1.500 metres quadrats a Sant Fruitós Redacció
-
Societat La Festa Intercultural de Manresa recorda les víctimes dels terratrèmols de Veneçuela Pere Fontanals
-
Successos Controlat l'incendi de Sant Vicenç que ha obligat a confinar una urbanització i la residència Pere Fontanals
-
Societat CCOO i Professors de Secundària veten l'Assemblea Educativa del Bages com a interlocutora Pere Fontanals
Publicat el
21 d’abril de 2023 a
les 23:04
Actualitzat el
21 d’abril de 2023 a les
23:10
Et pot interessar
-
Societat
Manresa impulsa un taller gratuït de benestar emocional per a dones durant el mes de juliol
-
Societat
Manresa prova boques més petites als contenidors de paper per frenar l'incivisme
-
Societat
El carrer de la Pau de Manresa quedarà tallat aquest diumenge pel desmuntatge d'una grua
-
Societat
La Ignasiana estrena una ruta de dos dies entre Fraga i Manresa en la sisena edició
-
Societat
Castellbell rebrà 360.000 euros de la Generalitat per renovar els vestidors del camp de futbol
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa il·luminarà la façana pel Dia de la Síndrome Rubinstein-Taybi
