El ple municipal de Sant Fruitós de Bages d'aquest mes d'abril ha aprovat qualificar com a béns de domini públic dos habitatges municipals, i incloure'ls en el patrimoni públic de sòl i habitatge, per tal d'executar polítiques en aquest àmbit.
Es tracta de dos immobles situats a l'avinguda Sant Joan, i a l'avinguda Joan Sanmartí, que l'Ajuntament va comprar mitjançant el dret tanteig i retracte i que eren en mans de grans tenidors.
Són dos immobles de 64 i 74 m2 respectivament de dues habitacions, cuina, menjador i bany, i que es destinaran a lloguer assequible per a joves menors de 35 anys. Un cop s'hagin executat les obres menors necessàries per a fer-los totalment habitables, es previst obrir una convocatòria pública per tal de poder-los posar a disposició dels joves del municipi.
Durant el ple del mes de març es va donar compte del Programa d'Actuació Municipal d'Habitatge (PAMH), el document que defineix les estratègies i propostes a desenvolupar al municipi fins al 2027 en aquesta matèria, on ja s'incorporaven aquests dos pisos.
Sant Fruitós inclou en el patrimoni públic de sòl i habitatge dos nous immobles de lloguer assequible
Es tracta de dos immobles situats a l'avinguda Sant Joan, i a l'avinguda Joan Sanmartí
ARA A PORTADA
Publicat el
21 d’abril de 2023 a
les 23:04
Actualitzat el
21 d’abril de 2023 a les
23:10
Et pot interessar
-
Societat
L'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages instal·la nous fanals solars
-
Societat
El primer premi de la Loteria Nacional cau a Manresa
-
Societat
La Fundació Sant Andreu Salut inaugura els nous espais de la residència de Navarcles
-
Societat
Impulsen una guia per acompanyar la diversitat als centres educatius del Bages
-
Societat
Manresa se suma a l'Hora del Planeta amb l'apagada de monuments emblemàtics
-
Societat
Cardona inicia la restauració de la façana principal de l'Ajuntament
