L'Esplai de la gent gran de Sant Fruitós de Bages compta des d'aquesta setmana amb la figura d'una dinamitzadora per tal de potenciar les activitats que es fan en aquest equipament i també aquelles dirigides al col·lectiu de la gent gran que es fan a altres punts del municipi.
Aquesta persona s'encarregarà de dirigir i programar una graella d'activitats adequades als interessos de la gent gran del municipi. Per aquest motiu l'Ajuntament ha programat dues sessions informatives, obertes a totes les persones grans del municipi, per tal de recollir propostes i interessos. Les sessions seran al mateix Esplai el dimecres 17 de gener, a 2/4 de 5 de la tarda, i el divendres 19 de gener, a les 10 del matí.
Des de l'Ajuntament s'ha apostat per a la creació d'aquesta figura per a continuar programant activitats de cultura, oci, esport i formació, per tal de potenciar un envelliment actiu.
[naciomanresa]
Sant Fruitós incorpora una dinamitzadora a l'Esplai de la gent gran
L'Ajuntament realitzarà dues sessions informatives per a recollir les propostes dels usuaris de l'equipament
ARA A PORTADA
Publicat el
17 de gener de 2024 a
les 16:38
Actualitzat el
17 de gener de 2024 a les
16:44
Et pot interessar
-
Societat
Un projecte social porta la natació a infants vulnerables de Manresa
-
Societat
El claustre de l'Institut Castellet s'adhereix a les mobilitzacions del professorat
-
Societat
Sant Fruitós millora la via pública amb obres a la Rosaleda i un pas elevat
-
Societat
Talls i afectacions de trànsit per obres de pavimentació a la Plana del Pont Nou
-
Societat
Manresa projecta «Els Girona», un documental sobre la burgesia que va portar el tren a la ciutat
-
Societat
Alumnes del PFI visiten l'Ajuntament de Sant Fruitós per treballar l'emancipació
