L'Esplai de la gent gran de Sant Fruitós de Bages compta des d'aquesta setmana amb la figura d'una dinamitzadora per tal de potenciar les activitats que es fan en aquest equipament i també aquelles dirigides al col·lectiu de la gent gran que es fan a altres punts del municipi.
Aquesta persona s'encarregarà de dirigir i programar una graella d'activitats adequades als interessos de la gent gran del municipi. Per aquest motiu l'Ajuntament ha programat dues sessions informatives, obertes a totes les persones grans del municipi, per tal de recollir propostes i interessos. Les sessions seran al mateix Esplai el dimecres 17 de gener, a 2/4 de 5 de la tarda, i el divendres 19 de gener, a les 10 del matí.
Des de l'Ajuntament s'ha apostat per a la creació d'aquesta figura per a continuar programant activitats de cultura, oci, esport i formació, per tal de potenciar un envelliment actiu.
[naciomanresa]
Sant Fruitós incorpora una dinamitzadora a l'Esplai de la gent gran
L'Ajuntament realitzarà dues sessions informatives per a recollir les propostes dels usuaris de l'equipament
Ara a portada
-
-
-
Política «Manresa serà la tomba del feixisme» davant la parada de Sant Jordi d'Aliança Catalana Pere Fontanals
-
Societat «No és fàcil sortir de l'anonimat, però teníem clar que aquest llibre el fèiem en un sentit col·lectiu» Aina Font Torra
-
Economia L'escola Joncadella de Sant Joan de Vilatorrada guanya un Premi Pilarín Bayés de contes Redacció
Publicat el 17 de gener de 2024 a les 16:38
Actualitzat el 17 de gener de 2024 a les 16:44
Et pot interessar
-
Societat Tall de trànsit al carrer de la Dama de Manresa, dijous i divendres
-
Societat El pubillatge de Manresa organitza una nova Marató de Donants de Sang
-
Societat Manresa acull una nova edició de Conductàlia, el projecte educatiu de la Fundació Montepio
-
Societat Treballs d'arranjament del paviment a diversos punts del carrer Dos de Maig i del passeig Pere III