A partir del proper dilluns, agents de la Policia Local de Sant Fruitós de Bages duran a terme una campanya informativa amb l'objectiu que tots els animals domèstics del municipi estiguin degudament censats, portin el xip d'identificació, i que els seus propietaris compleixin la normativa sobre tinença d'animals.
Els agents a peu de carrer identificaran, mitjançant un lector, si els animals estan censats i si disposen del xip o tatuatge obligatori.
En cas que els propietaris no hagin dut a terme aquesta tramitació, els agents els entregaran tota la documentació per a realitzar els tràmits i es donaran quinze dies per tal de regularitzar la situació.
A Sant Fruitós és obligatori que els propietaris d'animals de companyia els inscriguin degudament al cens municipal d'animals domèstics i que estiguin degudament identificats (mitjançant xip o tatuatge), i en el cas dels gossos, a més, han d'estar inscrits al cens de l'ADN i disposar, per als considerats potencialment perillosos, de la preceptiva autorització de tinença o conducció.
Sant Fruitós iniciarà dilluns una campanya de cens d'animals domèstics
La Policia Local patrullarà els carrers i donarà quinze dies a aquells propietaris que no tinguin la situació de la seva mascota al dia
ARA A PORTADA
-
Pep Guardiola confessa a Manresa el seu passat ocult: «De petit jugava més a bàsquet que a futbol» Pere Fontanals
-
La macroenquesta pel dret a l'habitatge i els salaris manté un degoteig constant a Manresa Pere Fontanals
-
-
-
«Ja hem esperat prou»: entitats i veïns bloquegen la C-55 a Manresa per exigir el desdoblament definitiu Pere Fontanals
Publicat el
06 d’abril de 2024 a
les 15:18
Et pot interessar
-
Societat
Més de 120 usuaris de Sant Andreu Salut participen en la sortida anual a Vilanova
-
Societat
Manresa obre la convocatòria del Premi del Consell de les Persones Grans
-
Societat
Manresa il·luminarà de vermell la façana de l'Ajuntament pel Dia Mundial de l'Hemocromatosi
-
Societat
Canvis de circulació al Passeig per les obres del carrer Guimerà a partir de dilluns
-
Societat
Manresa desplega la nova ordenança de patinets amb senyalització i una campanya dirigida als joves
-
Societat
La Plana de l'Om repassarà 30 anys de cooperació internacional de Manresa en una exposició
