Aquesta setmana han entrat en funcionament quatre noves càmeres lectores de matrícules de vehicles i d'entorn de les urbanitzacions de la Rosaleda i les Brucardes, a Sant Fruitós de Bages.
Concretament s'han ubicat a l'enllaç amb el camí paisatgístic i en el camí de la Depuradora, a les Brucardes; i a les entrades est pel carrer Major, i oest, pel carrer Lledoner, de la Rosaleda.
Aquests dispositius permeten augmentar la seguretat d'aquestes zones residencials ja que és un sistema que permet treballar proactivament als cossos policials. Aquests aparells compten amb un sistema capaç de capturar amb fiabilitat més del 97% de les matrícules dels automòbils i avisen immediatament a la Policia Local en cas que detectin l'entrada d'un vehicle amb una matrícula inclosa en les llistes negres de Mossos d'Esquadra. A banda també permeten tenir un registre que pot ser útil en cas d'investigacions posteriors.
Fruit de la instal·lació d'una de les noves càmeres a les Brucardes, s'ha pogut desplaçar la preexistent que es trobava instal·lada al camp de futbol, la qual s'ha col·locat per protegir l'accés al nucli des del camí de Viladordis.
Aquestes quatre noves càmeres s'afegeixen a les setze que ja hi ha en funcionament al municipi: tres a Pineda de Bages (als dos accessos a la urbanització per la carretera Santpedor, i un a l'accés per Sant Iscle), dos als accessos de les Brucardes (una a la carretera d'accés des del pavelló i una altra al camí de la depuradora), quatre al nucli (als dos accessos de la carretera de Vic, una per l'av. Girona i una altra per av. Bertrand i Serra d'accés al polígon industrial La Bòbila), quatre al polígon industrial Casa Nova – Riu d'Or (accessos des de la carretera C-16C cap als carrers Matagalls i Collserola, accés des de la carretera N-141c cap al carrer Montsant i accés des del camí Ral cap al carrer Moixeró) i tres al polígon industrial Sant Isidre (accessos des de la carretera C-16C cap als carrers Aneto i Pic Negre i accés des del camí de l'Agulla cap al c. Aneto).
Sant Fruitós instal·la noves càmeres de vigilància a la Rosaleda i les Brucardes
Societat
Aquestes quatre noves càmeres s'afegeixen a les 16 que ja hi ha en funcionament al municipi
ARA A PORTADA
-
Successos Tres edificis desallotjats preventivament per un incendi en un altell del nucli antic de Manresa Pere Fontanals
-
-
-
Successos El grup que generava incivisme a Sant Domènec es trasllada a la plaça Europa Pere Fontanals
-
Successos L'ADF rescata el conductor d'una retroexcavadora envoltada per un incendi a Artés Pere Fontanals
Publicat el
12 de juliol de 2022 a
les 17:06
Actualitzat el
12 de juliol de 2022 a les
17:15
Et pot interessar
-
Societat
La Càtedra de Simulació i Seguretat del Pacient d'UManresa estrena codirecció
-
Societat
Aigües de Manresa renovarà la xarxa d'aigua al carrer Sant Maurici a partir de dilluns
-
Societat
Canalitzacions elèctriques a l'avinguda Pirelli provocaran afectacions al trànsit durant un mes
-
Societat
Aigües de Manresa repararà una avaria al clavegueram de la carretera de Santpedor
-
Societat
Un tram del carrer Sant Antoni Maria Claret quedarà tallat al trànsit aquest dissabte
-
Societat
El Sopar del Tomàquet del Bages reuneix 193 comensals en una edició de rècord
