Sant Fruitós participarà a la Marató per la pobresa de TV3

Amb la col·laboració de Policia Local i ADF Pla de Bages

Publicat el 23 de maig de 2012 a les 15:32

Fruit de la col·laboració entre varies regidories, l'ajuntament de Sant Fruitós de Bages organitza per diumenge una sèrie d'actes per recaptar fons per la Marató per la pobresa que organitza TV3.

Durant el matí de diumenge 27 de maig, al NEXE es farà una xerrada i curs de defensa personal per dones i a l'exterior hi haurà un circuit de quads. També hi haurà vehicles de la policia i de l'ADF, amb els quals es podrà donar el volt tot fent una col·laboració econòmica o d'aliments.

Els ingressos obtinguts aniran integrament a la Marató de TV3 mentre que els aliments estaran destinats a l'entitat Càrites Sant Fruitós, la qual ho repartirà entre les famílies més necessitades del nostre municipi.

La Marató per la pobresa és una marató puntual que es farà el 27 de maig, presentada per Antoni Bassas i Agnès Marquès sota el lema "Que ningú es quedi fora de joc". El programa combinarà la divulgació i la sensibilització amb l'entreteniment: reportatges, entrevistes amb testimonis, voluntaris, professionals de les entitats i experts, accions al plató i connexions amb les activitats.

Segons les últimes dades conegudes, la taxa de risc de la pobresa afecta gairebé un 20% de la població adulta de Catalunya i un 23,4% dels infants i joves. Per això, la Marató per la pobresa vol divulgar, sensibilitzar i mobilitzar la societat perquè aculli totes les iniciatives d'entitats i persones que vulguin ajudar els que ajuden.