Aquesta setmana, l'Ajuntament de Sant Fruitós mitjançant la Policia Local, ha posat en marxa un dispositiu de control dels abocaments incontrolats que es van efectuant en diversos punts de contenidors d'escombraries, sobretot a Torroella de Bages i als punts d'entrada al nucli del poble.
[intext1]
En quatre dies de l'operatiu s'han posat cinc sancions, majoritàriament a persones de fora del municipi que utilitzen els contenidors de Sant Fruitós de forma indeguda i deixant moltes deixalles a terra al voltant dels contenidors saturats per l'excés d'abocaments.
[intext2]
Aquest dispositiu de control del bon ús dels contenidors es mantindrà unes setmanes més.
Sant Fruitós posa cinc sancions en una setmana per deixar la brossa fora dels contenidors
A través d'un dispositiu de la Policia Local en diversos punts, sobretot a Torroella i als punts d'entrada al nucli del poble
ARA A PORTADA
Publicat el
18 d’agost de 2023 a
les 17:05
Actualitzat el
18 d’agost de 2023 a les
18:13
Et pot interessar
-
Societat
El CAE obre inscripcions per als casals d'estiu amb propostes per a totes les edats
-
Societat
Les matemàtiques es converteixen en guia turística a Manresa de la mà de la comunitat educativa
-
Societat
La PAHC Bages exigeix retirar el nou protocol municipal per a desnonaments a Manresa
-
Societat
Santpedor obre la convocatòria per accedir a un habitatge municipal de lloguer
-
Societat
Manresa reflexionarà sobre l'impacte de les pantalles en una trobada interreligiosa
-
Societat
Aigües de Manresa talla un carril del carrer Poeta Mistral per reparar una avaria
