Aquesta setmana, l'Ajuntament de Sant Fruitós mitjançant la Policia Local, ha posat en marxa un dispositiu de control dels abocaments incontrolats que es van efectuant en diversos punts de contenidors d'escombraries, sobretot a Torroella de Bages i als punts d'entrada al nucli del poble.
[intext1]
En quatre dies de l'operatiu s'han posat cinc sancions, majoritàriament a persones de fora del municipi que utilitzen els contenidors de Sant Fruitós de forma indeguda i deixant moltes deixalles a terra al voltant dels contenidors saturats per l'excés d'abocaments.
[intext2]
Aquest dispositiu de control del bon ús dels contenidors es mantindrà unes setmanes més.
Sant Fruitós posa cinc sancions en una setmana per deixar la brossa fora dels contenidors
Societat
A través d'un dispositiu de la Policia Local en diversos punts, sobretot a Torroella i als punts d'entrada al nucli del poble
ARA A PORTADA
-
-
-
Esports Un gol d'Iglesias al minut 90 corona la remuntada del CE Manresa contra l'Ebro Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Un matí de patrimoni obert fa descobrir el passat fronterer de les Torres de Fals Pere Fontanals
-
Societat Un centenar de persones celebren a Castelladral 10 anys de Papá Alpha al Senegal Pere Fontanals
Publicat el
18 d’agost de 2023 a
les 17:05
Actualitzat el
18 d’agost de 2023 a les
18:13
Et pot interessar
-
Societat
Aigües de Manresa aprova el segon Pla d'Igualtat
-
Societat
Una desena de carrers de Manresa es tallaran diumenge al matí per la Cursa Urbana
-
Societat
Una obra de dos mesos ampliarà 175 metres de vorera al carrer Saclosa de Manresa
-
Societat
Manresa homenatjarà Quico Mestres amb actes, un llibre i el nou mirador a Santa Caterina
-
Societat
Manresa lidera l'índex de reciclatge entre les ciutats grans, amb un 72,37%
-
Societat
Més de 200 persones participen d'una jornada contra la soledat no desitjada a Manresa
