Aquest dimecres, coincidint amb l'inici del curs escolar, s'ha obert al públic un nou aparcament municipal al carrer Jaume Balmes de Sant Fruitós de Bages.
Des de l'Ajuntament s'ha treballat intensament durant les darreres setmanes per tal de tenir arranjat aquest espai i que les famílies de l'escola propera a l'aparcament, n'hagin pogut fer ús ja des del primer dia de curs.
Es tracta d'un solar de 1.500 m2 entre els carrers Doctor Barnard i Rius i Taulet que dona cabuda a una cinquantena de vehicles.
Els arranjaments que s'hi han realitzat han consistit en moviment de terres, vorades de formigó, pavimentació del ferm, instal·lacions de sanejament i enllumenat, senyalització viària i instal·lació de tanques de fusta.
Sant Fruitós posa en funcionament l'aparcament municipal del carrer Jaume Balmes
Es tracta d'un solar de 1.500 m2 entre els carrers Doctor Barnard i Rius i Taulet que dona cabuda a una cinquantena de vehicles
ARA A PORTADA
Publicat el
07 de setembre de 2023 a
les 21:56
Actualitzat el
07 de setembre de 2023 a les
22:01
Et pot interessar
-
Societat
Mor als 103 anys Joaquima March, veïna de les Escodines de Manresa
-
Societat
La PAHC Bages crida a aturar el desnonament del Bloc 9 previst dilluns a Manresa
-
Societat
Instal·laran una planta fotovoltaica d'autoconsum compartit al Mercat Puigmercadal
-
Societat
La vaga del tèxtil de Manresa, molt més que un eco de la revolta dels tramvies
-
Societat
Súria obre la convocatòria d'ajuts socials econòmics 2026 per a persones i famílies
-
Societat
Petjades de colors senyalitzen noves rutes saludables pels carrers d'Avinyó
