Aquest dilluns al migdia els amics i familiars de Lluís Espinal que s'han constituït en una entitat, han estat rebuts per l'alcalde de Sant Fruitós de Bages, Joan Carles Batanés, i han signat el llibre d'honor del municipi.
L'associació Lluís Espinal Lluita i Fe, ha nascut amb l'objectiu principal d'aconseguir que el Vaticà beatifiqui el jesuïta santfruitosenc. Aquest nou col·lectiu ha establert la seva seu a Catalunya a Sant Fruitós de Bages, concretament a l'edifici del carrer Sant Benet núm. 8.
Lluís Espinal va dedicar la seva vida a lluitar contra les injustícies socials i els abusos de poder fins que va ser assassinat a Bolívia l'any 1980 a conseqüència del seu esperit crític.
El santfruitosenc Lluís Espinal és fill il·lustre del municipi des de l'any 2005 i l'actual govern municipal ha decidit dedicar l'any 2020 a divulgar i conèixer la figura del jesuïta Lluis Espinal, tot recordant el 40è aniversari del seu assassinat.
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans La Moscada i el Correfoc infantil donaran el tret de sortida a la Festa Major de Manresa Pere Fontanals
-
-
-
Cultura i Mitjans Camins amplia el festival amb quatre concerts als cellers de la DO Pla de Bages aquest setembre Pere Fontanals
-
Terra «Pedres com monedes de dos euros»: les tempestes descarreguen amb força a Catalunya Neus Climent
Publicat el
28 de febrer de 2019 a
les 21:33
Et pot interessar
-
Societat La pluja talla l'RL4 de Rodalies entre Calaf i Manresa
-
Societat
Adeu a l'antic club «Las Palomas» de Manresa que està en ruïnes
-
Societat
El carrer Divina Pastora quedarà tallat durant cinc dies per les obres d'asfaltatge
-
Societat
La Diputació reforça el suport a Manresa per combatre la segregació educativa
-
Societat
Sant Fruitós patirà dos dies de talls de trànsit per treballs en línies elèctriques
-
Societat
La font ornamental de colors de Pineda de Bages adapta els horaris per combinar joc i decoració
