Sant Fruitós de Bages va revalidar el passat divendres les tres Flors d'Honor del moviment Viles Florides en l'acte de lliurement de les Flors d'Honor 2022 celebrat a Tarragona.
Aquest guardó reconeix els municipis que treballen per fer valdre la protecció dels espais verds, la millora de la qualitat de vida, la conscienciació social vers polítiques sostenibles o el desenvolupament d'economies locals, a través de l'atractiu dels parcs i jardins. El moviment Viles Florides congrega actualment 155 municipis d'arreu de Catalunya.
Sant Fruitós de Bages és un dels 74 municipis que ostenten el guardó de 3 flors d'honor. A la comarca del Bages, a banda de Sant Fruitós de Bages, disposen de tres flors Manresa, Cardona, Santpedor i Sant Vicenç de Castellet.
L'acte ha estat presidit per la consellera de la consellera d'Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural, Teresa Jordà.
Sant Fruitós revalida les tres Flors d'Honor del moviment Viles Florides
Al Bages, també disposen de tres flors Manresa, Cardona, Santpedor i Sant Vicenç de Castellet
ARA A PORTADA
-
Pep Guardiola confessa a Manresa el seu passat ocult: «De petit jugava més a bàsquet que a futbol» Pere Fontanals
-
La macroenquesta pel dret a l'habitatge i els salaris manté un degoteig constant a Manresa Pere Fontanals
-
-
-
«Ja hem esperat prou»: entitats i veïns bloquegen la C-55 a Manresa per exigir el desdoblament definitiu Pere Fontanals
Publicat el
14 d’octubre de 2022 a
les 19:16
Actualitzat el
14 d’octubre de 2022 a les
19:19
Et pot interessar
-
Societat
Més de 120 usuaris de Sant Andreu Salut participen en la sortida anual a Vilanova
-
Societat
Manresa obre la convocatòria del Premi del Consell de les Persones Grans
-
Societat
Manresa il·luminarà de vermell la façana de l'Ajuntament pel Dia Mundial de l'Hemocromatosi
-
Societat
Canvis de circulació al Passeig per les obres del carrer Guimerà a partir de dilluns
-
Societat
Manresa desplega la nova ordenança de patinets amb senyalització i una campanya dirigida als joves
-
Societat
La Plana de l'Om repassarà 30 anys de cooperació internacional de Manresa en una exposició
