Sant Fruitós de Bages va revalidar el passat divendres les tres Flors d'Honor del moviment Viles Florides en l'acte de lliurement de les Flors d'Honor 2022 celebrat a Tarragona.
Aquest guardó reconeix els municipis que treballen per fer valdre la protecció dels espais verds, la millora de la qualitat de vida, la conscienciació social vers polítiques sostenibles o el desenvolupament d'economies locals, a través de l'atractiu dels parcs i jardins. El moviment Viles Florides congrega actualment 155 municipis d'arreu de Catalunya.
Sant Fruitós de Bages és un dels 74 municipis que ostenten el guardó de 3 flors d'honor. A la comarca del Bages, a banda de Sant Fruitós de Bages, disposen de tres flors Manresa, Cardona, Santpedor i Sant Vicenç de Castellet.
L'acte ha estat presidit per la consellera de la consellera d'Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural, Teresa Jordà.
Sant Fruitós revalida les tres Flors d'Honor del moviment Viles Florides
Al Bages, també disposen de tres flors Manresa, Cardona, Santpedor i Sant Vicenç de Castellet
ARA A PORTADA
Publicat el 14 d’octubre de 2022 a les 19:16
Actualitzat el 14 d’octubre de 2022 a les 19:19
Et pot interessar
-
Societat Mor la germana Teresa Caballero Valdivia, la penúltima caputxina de Manresa
-
Societat FGC posa en servei 24 nous carregadors per a vehicles elèctrics a l'aparcament de Monistrol del Cremallera
-
Societat Es tornaran a repartir targetes per obrir contenidors als barris de Sant Pau i de la Mion
-
Societat L'Ajuntament de Manresa s'il·luminarà divendres de verd pel Dia Internacional de la Malaltia Celíaca
-
Societat Tall de trànsit al carrer Cardener del barri de Sant Pau, a partir de dijous
-
Societat La Unitat Docent de l'ICS Catalunya Central celebra l'acte de comiat de la darrera promoció de residents