La setmana passada es va reunir la taula de planificació escolar per planificar el curs 2022- 2023. En una reunió amb la directora dels serveis territorials del Departament d'Educació de la Catalunya Central, Gemma Boix, es va acordar la previsió d'augmentar de 4 a 5 línies el P3 amb una baixada de ràtio a 18 alumnes per aula. El 1r d'ESO també continuarà amb 5 línies al municipi.
Elia Tortolero regidora d'Educació celebrava la decisió "han estat anys on la natalitat anava a la baixa i hem passat de 5 a 4 línies de P3, enguany la previsió era passar-ne a 3. Amb 89 infants empadronats al municipi per iniciar P3 el setembre de 2022, és una molt bona decisió baixar la ràtio a 18 i continuar amb 2 línies a l'escola Ametllers, 2 a Joncadella i 1 a Collbaix".
Sant Joan és un dels pocs municipis que tenen tots els seus centres educatius públics i per a la Regidoria sempre ha estat una prioritat defensar aquest model i no perdre línies, sinó sumar-ne.
Tortolero assegura que "una baixada de ràtio permet una educació molt més personalitzada i de qualitat".
Sant Joan celebra la baixada de ràtios i l'augment d'una línia a P3 a les escoles del municipi
Es baixarà la ràtio a 18 i es continuarà amb 2 línies a l'escola Ametllers, 2 a Joncadella i 1 a Collbaix
ARA A PORTADA
Publicat el 30 de gener de 2022 a les 10:34
Actualitzat el 30 de gener de 2022 a les 10:41
Et pot interessar
-
Societat
Universi+ arriba a la novena edició i inicia el curs amb 46 persones
-
Societat
Èxit de participació a la primera Festa del Vi Novell de Sant Fruitós
-
Societat
Afectacions de trànsit pel 1r Mercat d'artesans, brocanters i de segona mà de la Sagrada Família
-
Societat
Professionals de l'ICS Catalunya Central viatgen a Malawi per impulsar un cribratge de salut comunitària
-
Societat
El Dr. Albert Altés, cap del Servei d'Hematologia d'Althaia, publica un llibre sobre el present i el passat de la medicina
-
Societat
Santpedor avança en la millora viària amb les obres als carrers Pons Grau, Ample i plaça Sant Jordi
