L'hospital Sant Joan de Déu de Manresa ha registrat 2 defuncions més per coronavirus en les últimes 24 hores i la xifra ja se situa en 12 morts per la malaltia al centre manresà, 11 en l'última setmana. Des de dilluns, però, l'hospital manresà ja ha donat les seves primeres 6 altes a pacients que han superat la malaltia.
La xifra total de persones que han donat positiu en el test i que es troben ingressades registra un increment substancial de 34 malalts més respecte de dilluns i supera abastament el centenar, amb 125 pacients. Aquest increment també s'explica en la millora dels temps de resposta en la gestió dels tests. Althaia no ha pogut donar la xifra de persones ingressades pendents de resultat. Dilluns n'eren una vuitantena.
Entre el personal sanitari o d'altres departaments d'Althaia, a dia d'avui hi ha 112 professionals confinats a casa seva, o per simptomatologia o per haver tingut contacte amb algun positiu per coronavirus. D'aquests confinats, 36 han donat positiu en el test, per bé que en tots els casos amb símptomes lleus. L'increment, en aquest cas, és molt lleuger: 3 persones més confinades i 1 positiu més que dilluns.
[noticiadiari]9/89547[/noticiadiari]
[noticiadiari]9/89697[/noticiadiari]
[noticiadiari]9/89698[/noticiadiari]
[noticiadiari]9/89685[/noticiadiari]
[noticiadiari]9/89547[/noticiadiari]
Sant Joan de Déu arriba als 125 positius per coronavirus ingressats en el centre
En les últimes 24 hores l'hospital manresà ha registrat dues noves defuncions, però ha donat d'alta 6 pacients després de superar la malaltia
ARA A PORTADA
-
Apareix el jove desaparegut al Santuari del Far: ha estat voltant sol més d'una setmana Marc Orts i Cussó
-
-
Docents per l'Habitatge denuncia que 10 infants del Bages afronten desnonaments imminents aquesta setmana Redacció
-
«Norma» de Bellini arribarà al Kursaal en una nova producció de la Fundació Òpera Catalunya Redacció
-
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
24 de març de 2020 a
les 19:59
Actualitzat el
24 de març de 2020 a les
23:41
Et pot interessar
-
Societat
Castellbell i el Vilar inicia obres de millora a la travessera del Borràs
-
Societat
Desnonen cinc famílies amb cinc menors al carrer d'en Botí de Manresa
-
Societat
Mor als 103 anys Joaquima March, veïna de les Escodines de Manresa
-
Societat
La PAHC Bages crida a aturar el desnonament del Bloc 9 previst dilluns a Manresa
-
Societat
Instal·laran una planta fotovoltaica d'autoconsum compartit al Mercat Puigmercadal
-
Societat
La vaga del tèxtil de Manresa, molt més que un eco de la revolta dels tramvies
