L'hospital Sant Joan de Déu de Manresa ha registrat 2 defuncions més per coronavirus en les últimes 24 hores i la xifra ja se situa en 12 morts per la malaltia al centre manresà, 11 en l'última setmana. Des de dilluns, però, l'hospital manresà ja ha donat les seves primeres 6 altes a pacients que han superat la malaltia.
La xifra total de persones que han donat positiu en el test i que es troben ingressades registra un increment substancial de 34 malalts més respecte de dilluns i supera abastament el centenar, amb 125 pacients. Aquest increment també s'explica en la millora dels temps de resposta en la gestió dels tests. Althaia no ha pogut donar la xifra de persones ingressades pendents de resultat. Dilluns n'eren una vuitantena.
Entre el personal sanitari o d'altres departaments d'Althaia, a dia d'avui hi ha 112 professionals confinats a casa seva, o per simptomatologia o per haver tingut contacte amb algun positiu per coronavirus. D'aquests confinats, 36 han donat positiu en el test, per bé que en tots els casos amb símptomes lleus. L'increment, en aquest cas, és molt lleuger: 3 persones més confinades i 1 positiu més que dilluns.
[noticiadiari]9/89547[/noticiadiari]
[noticiadiari]9/89697[/noticiadiari]
[noticiadiari]9/89698[/noticiadiari]
[noticiadiari]9/89685[/noticiadiari]
[noticiadiari]9/89547[/noticiadiari]
Sant Joan de Déu arriba als 125 positius per coronavirus ingressats en el centre
Societat
En les últimes 24 hores l'hospital manresà ha registrat dues noves defuncions, però ha donat d'alta 6 pacients després de superar la malaltia
ARA A PORTADA
-
Política Lakshmi Roset atribueix a l'extrema dreta els comentaris masclistes per «dissuadir» les dones Pere Fontanals
-
Política Centenars de comentaris sexualitzats sobre la regidora de la CUP de Moià després d'un vídeo polític a les xarxes Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Els 400 drons enamoren Manresa abans d'un multitudinari Castell de Focs a l'Agulla Pere Fontanals
-
-
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
24 de març de 2020 a
les 19:59
Actualitzat el
24 de març de 2020 a les
23:41
Et pot interessar
-
Societat
Rècord de participació al Concurs de Paelles de la Festa Major Alternativa amb 55 equips
-
Societat
La campanya de donació de sang de Festa Major a Manresa tanca amb 74 donacions
-
Societat
Treballs de pintura provocaran afectacions nocturnes en quatre carrers de Manresa
-
Societat
Obres de telecomunicacions alteraran l'estacionament als carrers Sant Rafael i Maria Aurèlia Capmany
-
Societat
El carrer Barcelona de Manresa tindrà pas alternatiu per obres dilluns
-
Societat
Avinyó inicia actuacions d'urgència a Cal Verdaguer per garantir la seguretat i preservar el patrimoni
