L'hospital Sant Joan de Déu encara manté 10 pacients ingressats amb la Covid-19 a les seves habitacions, segons ha confirmat Althaia aquest dimarts. Aquesta xifra és lleugerament inferior a la del dimarts de la setmana passada quan n'hi havia 12, o a la de l'1 de setembre, quan n'hi havia 13, però no acaba de trencar-se la tònica de les últimes setmanes.
[noticia]93045[/noticia]
Tot i així, en la darrera setmana s'han donat 10 altes a pacients que havien estat contagiats amb el coronavirus i que havien requerit ingrés hospitalari, fet que posa en evidència que en els últims set dies hi ha hagut 8 casos nous a l'hospital.
Una setmana més, l'hospital no ha registrat cap defunció entre els pacients ingressats que havien donat positiu per Covid-19. Les últimes dues defuncions es van produir a finals d'agost i primers de setembre.
Sant Joan de Déu encara manté 10 pacients ingressats amb la Covid-19 a les seves habitacions
Societat
En l'última setmana l'hospital ha donat l'alta a deu pacients i no ha registrat cap defunció
- Hospital Sant Joan de Déu de Manresa -
- Pere Fontanals
ARA A PORTADA
-
Política Anjo Valentí titlla Junts d'«irresponsable» pel nou pavelló i critica el seu paper a Madrid Xavier Sucarrats
-
Política Avancem Junts promet que el nou pavelló del Congost serà una realitat «governi qui governi» a Madrid Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans La 29a Fira Mediterrània tanca amb rècord de 1.262 professionals i 85 espectacles Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Judit Neddermann i el Trio Fortuny estrenen «Vora» al Kursaal amb la sala gran plena Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans La Ventura explora la força de la paraula i la tradició literària catalana amb «Dimonis» ACN
Publicat el
15 de setembre de 2020 a
les 17:43
Actualitzat el
15 de setembre de 2020 a les
17:47
Et pot interessar
-
Societat
La regidora Mariona Homs visita Palmira Cubero per felicitar-la pel seu centenari
-
Societat
Els alumnes de Màrqueting i Publicitat de l'Escola Montserrat presenten «27 veus per la salut»
-
Societat
El cementiri de Manresa amplia l'horari fins al 2 de novembre per rebre els visitants de Tots Sants
-
Societat
La PAHC i la Taula sindical del Bages s'impliquen en la vaga general de l'11 de novembre
-
Societat
Monistrol de Montserrat inicia els treballs a les franges de protecció contra incendis forestals
-
Societat
Sant Fruitós obre un curs gratuït de ràdio per a adults a l'emissora municipal
