El conseller de Salut, Antoni Comín, ha visitat aquest dijous les instal·lacions de l'Hospital Sant Joan de Déu de Manresa de la Fundació Althaia. Durant la visita, el conseller ha anunciat que a partir del mes de juny entrarà en funcionament un servei de radioteràpia en aquest hospital, que beneficiarà tota la població de referència del centre. Actualment, més de 400 persones es desplacen fora de la capital del Bages per fer aquest tractament. L'entrada en funcionament d'aquest servei suposarà una inversió de 6 milions d'euros.
El conseller de Salut, Antoni Comín, ha subratllat que l'Hospital Sant Joan de Déu de Manresa és un centre de referència pel que fa a la qualitat. Després de la visita, el conseller ha anat a l'Ajuntament de Manresa, on ha participat a l'acte d'agraïment del projecte de desfibril·ladors Manresa Cardioprotegida.
Sant Joan de Déu tindrà servei de radioteràpia a partir de juny
Actualment, més de 400 persones es desplacen a Terrassa o Barcelona per fer aquest tractament
ARA A PORTADA
Publicat el
07 d’abril de 2016 a
les 19:50
Actualitzat el
07 d’abril de 2016 a les
21:53
Et pot interessar
-
Societat La revetlla infantil obligarà a tallar el trànsit a la plaça Major de Manresa
-
Societat
La revetlla de Sant Joan provocarà afectacions de trànsit a la plaça Hospital de Manresa
-
Societat
Les Jornades Althaia baten rècord de participació amb més de 600 professionals
-
Societat
L'ICS Catalunya Central incorpora 45 nous residents de Medicina i Infermeria
-
Societat
El rodatge de «Los niños del Brasil» provocarà talls al Centre Històric de Manresa
-
Societat
La Diada de Colles de l'Eix obligarà a tallar el trànsit a la plaça Major de Manresa
