L'Associació de Voluntaris de Protecció Civil disposa d'un nou local adequat a les seves necessitats a Sant Joan de Vilatorrada. Fins ara, compartien local amb la Creu Roja, i a partir d'ara l'associació podrà disposar d'un espai propi.
"Feia anys que reivindicàveu un espai propi i per fi s'ha aconseguit. Sou un equip de voluntaris i voluntàries compromesos amb la societat i amb una forta voluntat de servei i vocació", ha afirmat l'alcalde de Sant Joan de Vilatorrada, Jordi Solernou, dirigint-se als voluntaris presents a l'acte.
Xavier Huertas, responsable de l'Associació de Voluntaris de Protecció Civil de Sant Joan de Vilatorrada, ha donat les gràcies a l'Ajuntament i a la tècnica responsable per la feina feta i per poder disposar del nou local. No obstant això, la menció especial ha estat per a tots els voluntaris: "Servim al municipi de forma desinteressada i això és possible gràcies a la vostra empenta i ganes de participar de forma activa en el nostre municipi", assegurava.
Sant Joan de Vilatorrada inaugura el nou local de Protecció Civil
Els voluntaris del cos reben un nou espai on poder gestionar el seu funcionament
ARA A PORTADA
Publicat el 28 de març de 2023 a les 21:22
Actualitzat el 28 de març de 2023 a les 21:27
Et pot interessar
-
Societat La PAHC denuncia un desnonament imminent al Bloc 8 i exigeix a l'Ajuntament que l'expropiï
-
Societat L'Escola de Salut de Súria tanca la 4a edició amb més activitats i participació
-
Societat Súria acosta el patrimoni natural a la ciutadania durant la Setmana de la Natura
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa al carrer Pirineu
-
Societat L'institut escola del Pont de Vilomara començarà el curs 2025-2026 amb edifici nou
-
Societat UManresa celebrarà les graduacions 2025 amb més de 600 alumnes al Kursaal