Uns 150 treballadors, treballadores i càrrecs electes dels ajuntaments de Sant Joan de Vilatorrada, Súria, Callús i la Mancomunitat Intermunicipal del Cardener van participar el passat dijous, 24 de novembre, en el Dia Sense Paper, dins de la Setmana Europea de Prevenció de Residus.
L'objectiu de la iniciativa era estendre la sensibilització per la necessitat de reduir el consum de paper a l'administració pública, optimitzant l'ús de les noves tecnologies. En el transcurs de la jornada es va estalviar una mitjana del 24% de paper que es consumeix habitualment en les quatre institucions esmentades.
D'altra banda, els ciutadans i ciutadanes de Sant Joan de Vilatorrada, Súria i Callús també poden passar pels seus respectius ajuntaments per recollir un adhesiu amb el lema "Publicitat no, gràcies", per tal de minimitzar el volum d'impressos que reben a les bústies. La distribució d'aquest adhesiu també forma part de les activitats de la Setmana Europea de Prevenció de Residus.
Sant Joan, Súria i Callús participen al Dia Sense Paper
Dins de la Setmana Europea de Prevenció de Residus
ARA A PORTADA
Publicat el
30 de novembre de 2011 a
les 22:51
Et pot interessar
-
Societat
Althaia acomiada 23 residents que finalitzen la seva formació especialitzada
-
Societat
El Consell Comarcal del Bages impulsa un projecte per escoltar els joves sobre Europa
-
Societat
El CAE consolida el creixement de l'àrea de Joves amb més participació
-
Societat
La Creu Roja al Bages inaugura a Manresa l'exposició «Dones davant la guerra»
-
Societat
Restablert amb restriccions el pas de trens entre Terrassa i Manresa
-
Societat
Els mestres del Bages convoquen una marxa col·lectiva de Manresa a Barcelona
