Des de la regidoria d'Esports s'impulsa la participació de Sant Joan de Vilatorrada en el cicle de passejades per a la gent gran de la Diputació de Barcelona A cent cap als 100, que té com a objectiu fomentar l'activitat física i donar a conèixer l'entorn natural de la demarcació de Barcelona.
Es tracta de cinc caminades per temporada, dirigides a la gent gran, a diferents municipis de la demarcació de Barcelona. El cicle està dirigit a la gent gran que no tingui excessives limitacions físiques i acostumat a la realització d'activitat física regular.
En aquesta edició s'anirà a Gelida, Begues, Olèrdola i a la mateixa Sant Joan de Vilatorrada. La primera de les rutes serà a Gelida el pròxim dimarts 8 de febrer.
Aquestes caminades estan adaptades a les possibilitats i les necessitats de la gent gran, es tracta de recorreguts suaus i assequibles. La majoria dels trajectes transcorren per pistes forestals o camins de muntanya, reduint al màxim els trams urbans.
Les distàncies a recórrer no són majors de 10 quilòmetres ni menors de 6, i la durada del recorregut no excedeix de les 3 hores. Un cop s'hagin fet les quatre rutes, es farà una última caminada de cloenda, encara per determinar. Per participar-hi serà necessari haver assistit a tres de les passejades anteriors, com a mínim.
Les persones interessades poden trobar més informació a la pàgina web de l'Ajuntament de Sant Joan de Vilatorrada o trucant a l'Àrea de Serveis a les Persones (93 876 42 40).
Sant Joan torna a participar en el cicle de passejades per a la gent gran A cent cap els 100
La primera de les rutes serà a Gelida el pròxim dimarts 8 de febrer
ARA A PORTADA
Publicat el 04 de febrer de 2022 a les 17:17
Actualitzat el 04 de febrer de 2022 a les 17:26
Et pot interessar
-
Societat Un barceloní que es va mudar a Castellbell i el Vilar crea una escola de repoblament rural
-
Societat Treballs de renovació de la xarxa de clavegueram al passeig de Pere III, 60-62
-
Societat Castellbell i el Vilar renova la tanca de l'escola Jaume Balmes
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa a la carretera del Pont de Vilomara
-
Societat Rècord de participació a l'Estiu Jove de Manresa amb més de 2.000 joves
-
Societat Sant Vicenç de Castellet impulsa una campanya per posar al dia la titularitat dels drets funeraris