[noticia]98861[/noticia]
El país es troba immers en una important onada de calor des d'aquest dimecres. Una onada de calor que portarà bona part de Catalunya a superar temperatures diürnes per sobre dels 40ºC a partir d'aquest dijous, segons les previsions, i la comarca del Bages en pot ser una de les més afectades.
Mentrestant, la primera nit amb l'onada del calor a la comarca ja s'ha deixat notar. Els observatoris de la Xarxa d'Estacions Meteorològiques Automàtiques (XEMA) que hi ha instal·lades a Catalunya conclou que el Bages ha passat, tècnicament, una nit tropical, que és quan la mínima nocturna no baixa dels 20ºC.
Però no només això. Les estacions de Castellnou de Bages i de Cardona han tingut puntes de temperatura per sobre dels 30ºC entre les 3 i 2/4 de 4 de la matinada -31,4ºC i 32,8ºC respectivament-, i el termòmetre, a Sant Salvador de Guardiola, marcava 29,2ºC a 2/4 de 6 del matí, quan acostuma a ser la mínima del dia. Aquests 29,2ºC ha estat la temperatura més alta del país en aquell moment.
[noticia]98855[/noticia]
[noticia]98852[/noticia]
[noticia]98850[/noticia]
Sant Salvador de Guardiola: 29,2ºC a 2/4 de 6 de la matinada
Societat
A Castellnou de Bages feia 31,4ºC a les 3 de la matinada i a Cardona, 32,8ºC a 2/4 de 4
ARA A PORTADA
-
Economia El Bages rescata del passat la malvasia blanca-roja i l'oficialitza per a aquesta verema Pere Fontanals
-
Economia La Festa del Tomàquet del Bages celebra 10 anys aliant-se amb els vins de la comarca Pere Fontanals
-
Economia La DO Pla de Bages triomfa als Premis Vinari amb dos dels màxims guardons als escumosos Redacció
-
Economia La Ruta del Vi DO Pla de Bages presenta la seva oferta per acollir esdeveniments d'empresa Redacció
-
Cultura i Mitjans Estel Blay serà la pregonera institucional de la Festa Major de Manresa 2026 Redacció
Publicat el
12 d’agost de 2021 a
les 09:43
Actualitzat el
12 d’agost de 2021 a les
21:28
Et pot interessar
-
Societat
Obres d'una nova canalització elèctrica als carrers Sarret i Arbós, València i Dr. Esteve
-
Societat
Menys conscienciació i més insults: la nova recepta veïnal contra la brutícia a Manresa
-
Societat
Talls puntuals de trànsit al barri Plaça Catalunya per treballs al clavegueram
-
Societat
Sant Fruitós millora la mobilitat i la seguretat viària al polígon industrial El Grau
-
Societat
Manresa reforça la prevenció contra el mosquit tigre amb controls i accions informatives
-
Societat
Sant Vicenç homenatja Jordi Viladoms i Pere Guiu amb la Medalla de la Vila a títol pòstum
